idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

مهدی دانایی مقدم

مهدی دانایی مقدم

یکی از بازیگران پرکار و با سابقه ایرانی که در سریال ها و فیلم های موفق بازی کرده است مهدی دانایی مقدم می باشد ، این هنرمند عزیز 19 سال در عرصه هنر تئاتر و تلوزیون و سینما فعالیت دارد و همچنان با اهدافی که دارد این راه را ادامه خواهد داد. برای آشنایی بیشتر با هنرمند عزیز مهدی دانایی مقدم همراه ما باشید .

آثار مهدی دانایی مقدم


آثار مهدی دانایی مقدم در تئاتر و تلوزیون بی شمار هستند در ادامه قصد داریم برخی از آثار موفق و دیده شده  از این هنرمند را از نظر مخاطبان جذاب و جزوء فیلم ها  و سریال های برتر هستند را معرفی کنیم همراه ما باشید.


سال 1387 از دوران طلایی عرصه هنر مهدی دانایی مقدم محسوب می شود چرا که بازی در سریال کمدی سه در چهار یکی از سریال های موفق از نظر مخاطبان است . مهدی دانایی مقدم در سریال سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی  در کنار بازیگرانی چون محمد کاسبی ، علی صادقی ، مهران رجبی ایفای نقش کرد.

آنچه مشخص است انتخاب درست و موفق جناب آقای مهدی دانایی مقدم در فیلم ها و سریال هاست که خوشبختانه بسیاری از آثار این هنرمند در دسته ی فیلم های موفق قرار گرفته اند.


از دیگر آثار طلایی مهدی دانایی مقدم می توان به سریال دودکش، پادری، پنچری ، شهرزاد 3 ، در حاشیه 2 اشاره کرد. اولین کار حرفه ای مهدی دانایی مقدم در سال 82 و در فیلم تابستان شروع شد و تا کنون در فیلم و سریال های موفقی کار خود را ادامه داد ، برای کسب اطلاعات بیشتر از بیوگرافی مهدی دانایی مقدم و مشاهده گالری تصاویر این هنرمند با سابقه به صفحه این هنرمند در سایت منظوم  مراجعه کنید و با آثار بیشتری از ایشان آشنا شوید. 

  • ۹۸/۰۲/۱۱
  • mahdi yari

مهدی دانایی مقدم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی