idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

تیرآهن ذوب آهن اصفهان

شرکت ذوب آهن اصفهان بیش از 52 سال است که در این عرصه مشغول به کار است.     تیرآهن ذوب آهن اصفهان         زمانی آغاز بکار کرد که فعالیت های صنعتی در ایران شکل نگرفته بود بنابراین این شرکت مادر صنعت فولاد ایران محسوب می­شود.

یزدی زاده مدیرعامل    تیرآهن ذوب آهن اصفهان        ، ظرفیت تولید این شرکت را بیش از 3 میلیون تن اعلام کرده است. در حال حاضر اصلی ترین مشکل شرکت ذوب آهن اصفهان تامین مواد اولیه است. هر چند که این شرکت تمام تلاش خود را کرده است و پیشرفت خوبی را در سه ماهه نخست امسال به ثبت رسانده است.

تیرآهن ذوبی

شرکت ذوب آهن اصفهان ،    تیرآهن ذوبی      علاوه بر مسئولیت های صنعتی خود، بر مسئولیت های اجتماعی خود نیز پای بند است. بدین منظور این شرکت طرح جمع آوری فاضلاب شهری و روستایی فلاورجان را کلنگ زنی کرده است. امروزه کشور و استان اصفهان با مشکل کم آبی مواجه است و لازم است تا میزان مصرف آب مدیریت شود و در صدد رفع این مشکل اقداماتی انجام شود.

در زمان تاسیس    تیرآهن ذوب آهن اصفهان        ، میزان یک متر مکعب در ثانیه آب از رودخانه زاینده رود برای این شرکت در نظر گرفته شده بود. و از طرفی طبق برنامه توسعه 1404 میزان مصرف آب این شرکت باید به میزان مصرف روزانه و شرب مختصر شود.

شرکت ذوب آهن اصفهان پروژه تاسیسات فاضلاب روستایی کشور در فلاورجان را اجرایی کرد و اعلام کرد امید است تا پایان امسال    تیرآهن ذوبی      اولین فاز پساب ایمان شهر به این کارخانه منتقل شود.

تیرآهن ذوب آهن

شرکت ذوب آهن اصفهان چهار هزار میلیارد ریال در پروژه های زیست محیطی و ایجاد بزرگترین جنگل دست ساز کشور هزینه کرده است. کل فنس تولید     تیرآهن ذوب آهن      780 هکتار است و طبق استاندارد جهانی نیاز به 200 هکتار فضای سبز دارد. میزان فضای سبز و جنگل دست ساز شرکت ذوب آهن معادل 16500 هکتار است و این میزان فضای سبز معادل 80 برابر استاندار جهانی است.

پیشرفت تیرآهن ذوب آهن اصفهان

شرکت ذوب آهن اصفهان  ،    تیرآهن ذوب آهن      نقش مهمی در تامین مصالح پروژه های عمرانی کشور دارد و پایه گذار بسیاری از صنایع دیگر است. ذوب آهن در حال حاضر علاوع بر فولاد ساختمانی، میلگرد با کیفیت عالی نیز تولید میکند. میلگرد این شرکت در حال حاضر با نام میلگرد ذوبی شناخته میشود.

یکی از محصولات مهم ذوب آهن، تیرآهن است. در سال گذشته شرکت ذوب آهن موفق شد تا     تیرآهن ذوبی       برای اولین بار تولید کند. H300 جایگزینی ایمن، استاندارد و اقتصادی برای تیر روق است.

شرکت ذوب آهن اصفهان میتواند 50% ار تولیدات    تیرآهن ذوب آهن      را صادر کند. این حجم بالای صادرات به دلیل داشتن گواهی نامه معتبر بین المللی است. عمده صادرات این شرکت به کشور های خلیج فارس، عراق، افغانستان، آسیای دور، شمال افریقا و بخشی از اروپا معطوف شده است.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی