idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

کابل قدرت

کابل قدرت

کابل‌های مفتولی به کابل هایی گفته می شود که یک یا چند رشته مفتول با انعطاف پذیری پایین در کنار هم قرار گرفته اند. معمولاً مقاومت این نوع از کابل قدرت در درجه دمای ثابت مقداری کمتر از کابل های افشان بوده و استحکام مکانیکی آن ها در برابر خوردگی بیشتر می باشد و به همین دلیل در مسافت های طولانی تر به کار می روند.

به دلیل تک رشته بودن، احتمال اتصال بدنه در مدارات در این نوع کابل ها کمتر می باشد. این کابل ها گاهاً به نام های کابل سخت یا کابل خشک هم به کار می روند. کابل قدرت 1.5*4 کمان دارای 4 رشته هادی مسی با سطح مقطع 1.5 میلی متر مربع بوده و لایه ی داخلی آن نوارپیچی با پروپیلن یا اکسترود PVC است. ولتاژ نامی این کابل 0.6 تا 1 کیلو ولت است و ماکزیمم دمای کاربرد این هادی 70+ درجه سانتی گراد می باشد. از کابل قدرت در کابل کشی های زمینی، داخل یا خارج کانال، جهت تغذیه تأسیسات برقی در فواصل زیاد و در صورتی که احتمال ضربه مکانیکی وجود نداشته باشد استفاده می شود. کابل مفتول کمان دارای استاندارد ISRI 3569-1 می باشد.

0

  • ۹۸/۰۷/۳۰
  • mahdi yari

کابل قدرت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی