idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

کابل مخابرات

کابل مخابرات

 

کابل 6 زوج 05 هوایی مسی کمان از نوع کابل های مخابراتی است که برای انتقال امواج الکترومغناطیسی استفاده می شوند و در حقیقت این نوع کابل ها راهنمایی برای امواج مغناطیسی هستند. کابل مخابرات در حالت خم شو در دامنه حرارتی 5- تا 50+ درجه سانتی گراد و در حالت ثابت در دامنه حرارتی 30- تا 70+ درجه سانتی گراد قرار دارد. کاربرد کابل 6 زوج 05 هوایی مسی کمان در تأسیسات تلفن داخل ساختمان و مراکز تلفن به صورت ثابت در زیر یا روی کار است و استفاده از این کابل ها در خارج از ساختمان تنها به صورت نصب بر روی دیوار مجاز بوده و در زیر زمین کاربردی ندارند. کابل 6 زوج 05 هوایی مسی کمان دارای 10 زوج کابل با هادی مسی و قطر 0.5 میلی متر می باشد.

انواع کابل مخابراتی

 

کابل مخابرات در 2 نوع زمینی و هوایی می باشند که با رنگ های مشکی و طوسی شناخته می شوند. تعداد زوج های هادی موجود در داخل این کابل ها، به عنوان شناسه آنها استفاده می شود. قطر این هادی ها از 0.4 تا 0.8 میلی متر متفاوت بوده که با توجه به تقاضا و کیفیت اجرا بکار می رود. شرکت کمان ازسال 1370 تاسیس شده است و در سال 1373 موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISIRI و اخذ پروانه بهره برداری شده است. امروزه کابل مخابرات  این شرکت یکی از نام های شناخته شده در صنعت برق است زیرا که در زمینه های مختلف برق کشور اعم از صنایع نفت، گاز، پتروشی، پروژه های ساختمانی، ادارات برق و مخابرات کاربرد دارد. از محصولات این شرکت می توان به سیم و کابل افشان، کابل های مفتول، کابل جوشکاری، کابل زوجی و کابل و سیم کواکسیال اشاره کرد. کابل 6 زوج 05 هوایی مسی کمان یکی از کابل های پر کاربرد این برند است که با توجه به محبوبیت بردن بسیار پر فروش است.

  • ۹۸/۰۸/۱۶
  • mahdi yari

کابل مخابرات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی