idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

لوله کاروگیت

لوله کاروگیت

لوله کاروگیت به انگلیسی یکی از انواع لوله های پلی اتیلن دوجداره می باشد که دارای سطح خارجی اسپیرال (فنری یا مارپیچی) و سطح داخلی یکپارچه و صیقلی می باشد. لوله کاروگیت به لوله پلی اتیلن فاضلابی نیز معروف است. جهت تهیه کاتالوگ سایزبندی و مشخصات فنی می توانید با شماره های شرکت تماس بگیرید.

لوله کاروگیت همانطور که در تصویر میبینید به لوله هایی گفته میشود که دارای دو جداره مجزا، یکی بیرونی با شکل ظاهری موج دار و یا به عبارتی حلقه حلقه و یکی لایه درونی که دارای سطحی صاف میباشد و جهت عبور سیالات با ماهیتهای فاضلابی اسیدی و قلیایی و پسابهای صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند.

لوله کاروگیت فشار بار داخلی ندارند یعنی سیال در حال عبور از داخل این لوله ها دارای فشار بار داخلی نیست و این لوله ها عملا به عنوان یک جوی زیر زمینی وظیفه انتقال سیالات مایع را به عهده دارند . لوله های کاروگیت دارای یک سطح بیرونی نیز میباشند که به صورت حلقه حلقه و دارای استحکام بالا یی میباشند و کلیه فشارهای سطحی و زیر سطحی اعم از بار زنده و مرده را در زیر سطح زمین متحمل میشوند و علت این حلقه حلقه شدن سطح لوله به دلیل استحکام بخشی به لوله میباشد . لوله های کاروگیت در سه بخش فشاری دسته بندی میگردند .

  • ۹۸/۰۸/۲۲
  • mahdi yari

لوله کاروگیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی