idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند Cat6 UTP با پارت نامبر (کد کالا) 032755 از کابل های Twisted Pair یا زوج به هم تابیده محسوب می شود که از 4 زوج سیم به هم تابیده شده تشکیل شده است. این کابل دارای استاندارد Cat6 است که از سرعت های تا 1 گیگابیت بر ثانیه و پهنای باند 250 مگاهرتز پشتیبانی می کند و از پرفروش ترین کابل های شبکه در بازار ایران است.

کابل شبکه لگراند از نوع UTP یا همان UTP است به این معنی که هیچ گونه شیلد یا فویلی در آن به کار نرفته است، بنابراین بیشتر مناسب استفاده در تجهیزات پسیو شبکه UTP است. عدم استفاده از شیلد در این کابل باعث می شود که توانایی حذف نویز و تداخل الکترومغناطیسی (EMI)نداشته باشد. اما این امر به این معنی نیست که کیفیت پایینی دارد بلکه از این کابل می توان برای بیشتر کاربردهای عادی استفاده کرد.

روکش این محصول از جنس PVC است که مقاومت خوبی نسبت به آتش سوزی دارد و از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری می کند. اما از معایب این نوع پوشش می توان به ایجاد دود و شعله زیاد در هنگام سوختن و سمی بودن دود حاصل از سوختن (بر خلاف روکش LSZH) اشاره کرد. قیمت کابل های PVC به مراتب کمتر از کابل های LSZH است.

کابل شبکه لگراند Cat6 UTP در رنگ آبی عرضه می شود و مانند سایر محصولات شبکه لگراند دارای بسته بندی سفید و قرمز است. این کابل شبکه در بسته های 305 متری موجود است.

بهتر است که از این کابل در شبکه هایی استفاده شود که از تجهیزات شبکه لگراند بهره می برند، زیرا بیشترین سازگاری را با تجهیزات لگراند دارد. البته استفاده کردن از آن در سایر شبکه ها نیز مشکلی ندارد. مهم ترین ویژگی کابل UTP لگراند این است که قادر به پاس کردن تست های فلوک چنل و پرمننت به هدروم بالا می باشد.

  • ۹۸/۰۸/۲۵
  • mahdi yari

کابل شبکه لگراند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی