idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

سینی کابل

سینی کابل

در صنعت برق معمولاً برای کابل ها و کابل کشی، از محافظ ها و پایه های مخصوص استفاده می شود. جهت زیبا سازی، فرم دهی کابل ها، محافظت و ایمنی در پروژه ها نیز، سینی کابل مورد استفاده قرار می گیرد. سینی کابل ها هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی قابل نصب می باشند. جنس سینی کابل از ورق آهن گالوانیزه و یا استیل است.

جنس ورقه ها می تواند گالوانیزه گرم یا سرد باشد. معمولاً در مکان هایی که رطوبت و امکان زنگ زدگی وجود داشته باشد، از گالوانیزه گرم استفاده می شود و در مکان هایی که احتمال اسیدی بودن مواد وجود دارد، جنس استیل مورد استفاده قرار می گیرد. سینی کابل ها معمولاً برای نصب، دارای لوازم جانبی و قطعات می باشند. به منظور اتصال دو سینی کابل از رابط های سینی کابل و زانویی و جهت مسیرهای بیشتر، از سه راهی و چهار راهی سینی کابل استفاده می شود.

سینی کابل ها بر اساس عرض سینی، قطر ورق، نوع پانچ یا سوراخ و لبه سینی تقسیم بندی می شوند. ضخامت سینی های کابل از ورق با قطر 0/5 میلی متر الی 3 میلی متر و عرض سینی های کابل از 5 سانتی متر الی 80 سانتی متر می باشد. بطور مثال سینی های با عرض 10، 20، 30، 40، 50 و60 سانتی متر، پرفروش ترین سینی کابل ها هستند. نردبان کابل هم از زیر دسته بندی هایسینی کابل می باشد، نردبان کابل هم با توجه به جنس ورق و ضخامت های متفاوت (شبیه به سینی کابل) تقسیم بندی می شود.

  • ۹۸/۰۹/۰۳
  • mahdi yari

سینی کابل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی