idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

پیوندهای روزانه
پیوندها

۳۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بیوگرافی آرش آصفی

بیوگرافی آرش آصفی

شاید شنیدن این نام برای خیلی ها به نام آشنایی بازیگران دیگر نباشد. آرش آصفی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران که به رغم بازی های معدود، اما بازی او در فیلم ها و سریال های خوب این کم کاری را تا حدی جبران میکند.

احتمالا برای همه ما جای سوال باشد که علت کمک کاری آرش آصفی بازیگر خوب و جوان سینما و تلویزیون چیست. وقتی از او در این باره سوال پرسیده شده است آرش آصفی در پاسخ گفته است که خیلی برایم شهرت جذابیت ندارد.

آرش آصفی همچنین در این باره بیان کرده است که : برای بودن در سینما باید ارتباطاتی داشته باشی و در گروه ها و سیستم هایی باشی که من به دلیل زندگی در خارج از تهران از این حواشی به دورم و علت اصلی این کم کاری همین است.

گفتنی است که آرش آصفی در فیلم های سینمایی رستاخیر و مواجهه و سریال دیدنی مدینه نقش آفرینی کرده است.

 

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

بدون کنکور پرستاری

 پرستاری بدون کنکور


در این مقاله  پرستاری بدون کنکور   مورد بررسی قرار می گیرد. داوطلبانی که قصد شرکت در رشته پرستاری بدون کنکور دارند با مطالعه مقاله  پرستاری بدون کنکور   از راه دیگر تحصیل در رشته پرستاری بدون شرکت در آزمون سراسری مطلع خواهند شد. همان طور که می دانید داوطلبان زیادی قصد شرکت در رشته های پزشکی و پیراپزشکی را دارند که تعداد محدودی به خواسته ی خود می رسند، مابقی داوطلبان می توانند در صورتی که از شرایط ثبت نام بدون کنکور پرستاری  برخوردار شوند، این راه را انتخاب کنند.   ابتدا باید بگوییم که پرستاری بدون کنکور وجود دارد اما شرایط ورود به آن کمی متفاوت تر از سایر رشته ها است. داوطلبانی که قصد تحصیل در رشته بدون کنکور پیراپزشکی را دارند، می توانند در رشته کاردانی وارد پردیس های خودگردان شوند که شرایط بعد از تحصیل خواهند داشت. اما این سبک ورود به دانشگاه برای برخی از رشته ها وجود دارد و رشته پرستاری به این صورت نیست. داوطلبانی که قصد دارند در رشته پرستاری بدون کنکور شرکت کنند، برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پرستاری  با ادامه مقاله همراه ما باشید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور پرستاری

داوطلبان عزیزی که قصد دارند در رشته  پرستاری بدون کنکور   شرکت کنند میتوانند در خارج از کشور به تحصیلات خود ادامه دهند اما همانطور که اطلاع دارید در گذشته و تا چند وقت یش امکان تحصیلی غیرمستقیم بدون کنکور در داخل کشور وجود داشت،  در ادامه شرایط تحصیل در د اخل کشور را مشاهده می کنید.

  • اولین شرط، تحصیل داوطلبان در یکی از رشته های تجربی یا ریاضی و فیزیک در دوران دبیرستان است. بنابراین داوطلبانی که در سایر رشته ها به تحصیل پرداخته اند، مجاز به ثبت نام نیستند.
  • دومین شرط گذراندن 72 واحد درسی در خارج از کشور است که این 72 واحد خود شرایطی دارد که در مباحث بعدی به طور مفصل راجع به آن صحبت خواهیم کرد.
  • معدل 72 واحد پاس شده باید بیش از 15 باشد.
  • معدل دوران دبیرستان (دیپلم) باید بالای 16 باشد.

تا به اینجا با شروط و نحوه ی پذیرش  پرستاری بدون کنکور  تا قبل از تغییرات ایجاد شده در قانون آموزش وزارت بهداشت آشنا شده اید. در ادامه تغییرات ایجاد شده در ثبت نام و پذیرش بدون کنکور پرستاری را مشاهده خواهید کرد.

شرایط جدید انتقالی دانشجویان پرستاری خارج از کشور

با توجه به تغییرات و به تصویب رسیدن قانون جدید وزارت بهداشت دیگر امکان تحصیل در دانشگاه های داخلی کشور برای پرستاری بدون کنکور وجود نخواهد داشت، افرادی که از سال 2019 برای تحصیل به خارج از کشور می روند در حین تحصیل نمی توانند انتقالی به پردیس های ایران بگیرند و در صورتی که در دانشگاه های معتبر تحصیلات خود را به اتمام برسانند میتوانند وارد کشور شوند و مدرک خود را تطبیق بزنند.

  به داوطلبان عزیز پیشنهاد میکنیم بعد از مطالعه شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پرستاری  مقاله پذیرش بدون کنکور کارشناسی پرستاری 97 را نیز مطالعه کنند.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

بدون کنکور پزشکی

پزشکی بدون کنکور 


رشته پزشکی یکی از پرطرفدارترین رشته ها در ایران است که داوطلبان گروه های آزمایشی علوم تجربی و گاهاً ریاضی و فنی رویای تحصیل در رشته های پزشکی را در سر دارند. یکی از دلایل تعداد بالای متقاضیان رشته های پزشکی، درآمد بالای پزشکان در کشور است. اما قبولی در کنکور در رشته های     پزشکی بدون کنکور    از ابتدا تاکنون کار بسیار سختی بوده که بسیاری از داوطلبان علاقه مند به این رشته ها را نا امید کرده است. اما بهتر است بدانید آن دسته از داوطلبانی که موفق به پذیرش در رشته های پزشکی نشده اند، می توانند بدون کنکور نیز در رشته ی مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. هر چند این روش هم شرایط خاصی دارد. ما در مقاله شرایط ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97 به موضوعاتی پیرامون    پزشکی بدون کنکور    خواهیم پرداخت تا ابهامات و سؤالات پیچیده که گاهاً با جست و جو در سایت های مختلف بی نتیجه مانده است، با نهایت آگاهی از بین برود. از سؤالات بسیاری از داوطلبانی که در کنکور سراسری موفق نبوده اند، این است که آیا امکان تحصیل در رشته پزشکی بدون کنکور نیز مانند سایر رشته های بدون کنکور (پیراپزشکی، فنی مهندسی و ...) وجود دارد یا خیر. برای پاسخ این سؤال نیاز است مبحث بعدی را با دقت مطالعه کنید. 

پزشکی بدون کنکور!!!

در پاسخ سؤالات متعدد پیرامون     پزشکی بدون کنکور     باید عرض کنیم که داوطلبان می توانند از طریق رشته پزشکی بدون کنکور وارد رشته مورد علاقه خود شوند اما شرایط نحوه پذیرش این رشته بدون کنکور بسیار متفاوت با رشته های پیراپزشکی و فنی و مهندسی و ... است.

در واقع داوطلبان میتوانند تحصیلات خود را در رشته مورد نظر (پزشکی ) در خارج از کشور ادامه دهند، قبل از تغییر قوانین دانشجویان می توانستند بعد از 72 واحد درسی به یکی از دانشگاه های داخلی انتقالی بگیرند.در ادامه مطلب شرایط پزشکی بدون کنکور و انتقالی به ایران ذکر شده است.

شرایط ثبت نام پزشکی بدون کنکور

بهتر است به شرایط ثبت نام پزشکی بدون کنکور قبل از تغییرات ایجاد شده بپردازیم. تا با روال تحصیلی و شرایط     پزشکی بدون کنکور     (نه چندان دور) آشنا شوید.

 رشته های پزشکی بدون کنکور تنها برای داوطلبانی که رشته ی تحصیلی دوره دبیرستان آن ها ریاضی و تجربی است، مجاز بود. بنابراین اولین شرط مهم برای اقدام به پذیرش در دانشگاه این موضوع قرار می گرفت.
داوطلبانی که قصد تحصیل در ایران را داشتند همانطور که گفته شد، ابتدا باید 72 واحد درسی را در یکی از دانشگه ها معتبر از نظر وزات بهداشت ایران، در خارج از کشور (یکی از کشورهای ارائه دهنده رشته پزشکی که مورد تأیید وزارت بهداشت قرار گیرد) میگذراندند.
معدل بالای این 72 واحد تحصیلی از شرایط دیگر بود. (در صورت بورسیه گرفتن این معدل به 17 افزایش پیدا می کند.)

    شرایط جدید انتقالی دانشجویان پزشکی خارج از کشور

    اما در حال حاضر با تصویب قاننون جدید از سال 2019 افرادی که برای تحصیل به دانشگاه های خارج از کشور می روند نمیتوانند انتقالی به دانشگاه های پردیس بگیرند و باید تحصیلات خود را در همان دانشگاه به پایان برسانند، بعد از پایان تحصیل میتوانند به کشور برگردند.برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به تغییرات به وجود آموه و در صورت کلی شرایط ثبت نام پزشکی بدون کنکور با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

    به داوطلبان عزیز پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر در این زمینه بعد از مطالعه شرایط ثبت نام پزشکی بدون کنکور 97 به مقاله دانشگاه های پذیرنده پزشکی بدون کنکور 97 مراجعه کنند.

    • mahdi yari
    • ۰
    • ۰


    نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت


    افرادی که در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شرکت کرده اند، در انتظار اعلام    نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت    به سر می برند. در این مقاله درباره زمان اعلام    نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت    و چگونگی مشاهده نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت اطلاع رسانی خواهد شد. اگر داوطلب کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هستید، با ما همراه باشید.

    شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

    مهم ترین شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت عبارتند از :

    • افرادی که مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی گروه علوم پزشکی (رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) داشته باشند، مجازند در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرکت کنند.
    • افرادی که دانشجوی ترم آخر کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکترای عمومی رشته های گروه علوم پزشکی هستند و تا آخر شهریور 97 فارغ التحصیل می شوند هم می توانند در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرکت کنند.
    • افرادی که در دوره های روزانه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در سال 97 پذیرفته شده اند، مجاز به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 97 نیستند.
    • دانشجویان کارشناسی ارشد در صورتی می توانند در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت شرکت کنند که در از دانشگاه محل تحصیل انصراف داده و تسویه حساب کرده باشند.
    • دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد دروه روزانه، اگر با مدرک کارشناسی خود در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنند و در دوره روزانه پذیرفته شوند باید شهریه پرداخت کنند.

    زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

    زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 از 30 بهمن 96 شروع شد و تا 14 اسفند ماه 96 ادامه داشت.

    زمان اعلام نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت

    آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 14 و 15 تیرماه 97 برگزار شد و نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد 31 تیر ماه یعنی 15 روز پس از برگزاری آزمون به اطلاع داوطلبان رسید. پس از اعلام نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت، داوطلبان در صورت مجاز شدن، فرصت داشتند دانشگاه های مورد نظر خود را انتخاب کنند. داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت، رشته امتحانی خود را از قبل مشخص می کنند و منحصرا می توانند در رشته های مرتبط با مدرک کارشناسی خود در مقطع کارشناسی ارشد در    نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت    شرکت کنند. داوطلبانی که این مراحل را طی کرده اند، در حال حاضر در انتظار اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت هستند.

    زمان اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت

    براساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور    نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت    ، دهه دوم شهریور ماه از طریق سامانه سنجش آموزش کشور به اطلاع شرکت کنندگان آزمون ارشد وزارت بهداشت خواهد رسید.

    نحوه اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت

    نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت از طریق سایت وب سایتاعلام خواهد شد. این وب سایت هم از مجموعه سازمان سنجش است و ولی منحصراً به ثبت نام و اعلام نتایج رشته های گروه علوم پزشکی اختصاص دارد. در نهایت پس از بررسی نکات مرتبط با نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت ، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله منابع ارشد وزارت بهداشت بزنید. اگر سوالی در زمینه نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت دارید با مشاوران حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید. 

    • mahdi yari
    • ۰
    • ۰

     نتایج انتخاب رشته ارشد آزاد


    در این مقاله با موضوع اعلام    نتایج انتخاب رشته ارشد آزاد   در خدمت شما عزیزان هستیم و به موضوعاتی نظیر زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد سراسری و آزاد 97 و نحوه مشاهده اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد 97 می پردازیم. پس از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در تاریخ ششم و هفتم اردیبهشت 97 و انتخاب رشته ی دوره ی کارشناسی ارشد 97 دانشگاه آزاد و سراسری در نیمه دوم خرداد ماه 97 ، نوبت به اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد 97 می رسد. نتایج نهایی انتخاب رشته در اول شهریورماه و پیش از آغاز سال تحصیلی، به فاصله چند روز، منتشر خواهد شد . با توجه به اینکه فراموشی زمان   نتایج انتخاب رشته ارشد آزاد   و در نتیجه آن عدم آگاهی از قبولی در واحدهای پذیرفته شده و در نهایت عدم مراجعه برای ثبت نام ، شما را کیلومترها از هدفتان دور خواهد کرد، به همین منظور به داوطلبان عزیز پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد آزاد  با مشاوران متخصص تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرند. 
    جهت آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد 97 با مشاورین متخصص تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 

    اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد

    با ادغام آزمون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد از سال 96 به بعد، در نحوه ی برگزاری آزمون و اعلام نتایج تغییراتی ایجاد شده است و تا مرحله ی اعلام نتایج اولیه، اطلاعات مورد نیاز هر دو دانشگاه در سایت سازمان سنجش اعلام می شود. با توجه به تفاوت زمان و نحوه ی انتخاب رشته ی دانشگاه آزاد و سراسری، بحث اعلام نتایج ارشد را به صورت جداگانه در هر دو دانشگاه آزاد و سراسری بررسی می کنیم: اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد آزاد دانشگاه سراسری در سه دسته تعریف می شود: دسته اول مربوط به داوطلبانیست که در کنکور ارشد سراسری 97 شرکت و در هر یک از دوره های روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان ، غیر انتفاعی و مجازی انتخاب رشته کرده اند، که اعلام نتایج این داوطلبان در سایت سازمان سنجش انجام می شود. دسته دوم مربوط به پذیرش سهمیه ی استعدادهای درخشان است . داوطلبان استعدادهای درخشان با توجه به فراخوان دانشگاهی اقدام به ثبت نام می کنند، از این رو اعلام نتایج انتخاب رشته ی آنان بر عهده ی همان واحد دانشگاهی می باشد. دسته سوم مربوط به اعلام نتایج رشته ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 97 است که به صورت مجزا و در زمانی دیگر از طریق مراکز خبرگزاری قابل دسترس می باشد. اما ا نتایج انتخاب رشته ارشد آزاد دانشگاه آزاد در دو دسته تعریف می شود : دسته اول مربوط به پذیرش داوطلبان شرکت کرده در آزمون ارشد سراسری می باشد. با توجه به ادغام آزمون های آزاد و سراسری، نتایج بر اساس آزمون سراسری سنجیده می شود. دسته ی دوم مربوط به نتایج انتخاب رشته ارشد داوطلبان سهمیه ی استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد می باشد که با توجه به ثبت نام هماهنگ آن ، اعلام نتایج آن نیز به صورت همزمان و همراه با اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد همراه با آزمون می باشد.
    اگر سوالی در زمینه اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد 97 ، ذهنتان را به خود مشغول کرده است ، با مشاوران متخصص تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.  زمان اعلام نتایجانتخاب رشته ارشد سراسری 97

    نتایج انتخاب رشته ارشد 97  با آزمون در دهه ی اول شهریور و انتخاب رشته ارشد استعدادهای درخشانبا تصمیم واحد دانشگاهی منتشر می شود و  اما   نتایج انتخاب رشته ارشد آزاد     دانشگاه پیام نور در هفته ی اول اسفند ماه صورت می پذیرد و پذیرفته شدگان آن می توانند از ترم دوم ارشد وارد دانشگاه شوند. اما از آنجا که زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد 97 متفاوت است ، پیشنهاد می کنیم که به منظور آگاهی از زمان دقیق     نتایج انتخاب رشته ارشد آزاد   با مشاورین آیدانیتو تماس بگیرید.
    جهت آگاهی از زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد سراسری 97 با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

    زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 97

    نتایج انتخاب رشته ارشد 97 دانشگاه آزاد با آزمون ، در نیمه ی اول شهریور ماه 1397 در سایت دانشگاه آزاد اعلام می شود. اما در مورد اعلام نتایج داوطلبان دارای سهمیه استعدادهای درخشان، باید به این نکته اشاره کرد که با توجه به انتشار دفترچه ی ثبت نام هماهنگ استعدادهای درخشان ، نتایج این گروه بر خلاف استعدادهای درخشان دانشگاه سراسری همزمان و از طریق وب سایت دانشگاه آزاد اعلام می گردد. 
    اگر سوالی در زمینه نتایج انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 97 دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

    نحوه ی مشاهده ی اعلام نتیجه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97

     برای مشاهده ی نتایج انتخاب رشته ارشد 97 دانشگاه سراسری کافیست به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نام، نتیجه را دریافت کنید. صفحه ی سامانه آزمون تحصیلات تکمیلی در شکل زیر نشان داده شده است. 

    برای دریافت نتایج مربوط به دانشگاه آزاد بایستی به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نام یا اطلاعات فردی به نتایج دسترسی پیدا کنید. 

    مشاوران آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن جامع ترین اطلاعات را در زمینه زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد 97 ، نحوه مشاهده نتایج و اعتراض به نتایج در اختیار شما قرار می دهند. در ضمن شما می توانید با ارائه نام ، نام خانوادگی ، سال تولد و شماره شناسنامه ، نتایج ارشد خود را پس از انتشار ، از مشاوران آیدانیتو بپرسید.

    اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد آزاد

    در سال های گذشته دانشگاه آزاد، نتایج  ارشد را از طریق پایگاه سنجش دانشگاه آزاد (azmoon.org) منتشر می کرد، اما در حال حاضر شیوه ی نوینی در اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد آزاد وجود دارد و آن این است که در سال جاری اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد آزاد 97  توسط سایت سنجش خواهد بود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنجش (Sanjesh.org)، نتایج انتخاب رشته ارشد آزاد خود را مشاهده کنند.

    فرصت طلایی تکمیل ظرفیت ارشد

    تکمیل ظرفیت یک فرصت طلایی برای کسانی است که به نحوی از نتایج انتخاب رشته خود راضی نیستند و یا در رشته مورد نظر خود قبول نشده اند. اگر پس از اعلام نتایج ارشد ، از نتایج رضایت کافی ندارید ، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت ارشد با مشاورین آیدانیتو تماس بگیرید. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات جامعی را در زمینه تکمیل ظرفیت ارشد در اختیارتان قرار داده و شما را به سمت بهترین انتخاب راهنمایی می کنند. 
    جهت آگاهی از زمان ، شرایط و ضوابط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد با مشاورین آیدانیتو تماس بگیرید.

    انصراف از تحصیل و سربازی

    از آنجایی که آقایان پس از رسیدن به سن قانونی موظف اند به خدمت سربازی بروند، انصراف از تحصیل و عدم ادامه دادن در مقطع کارشناسی ارشد بدین معنی است که کم کم باید برای رفتن به پادگان خود را آماده کنند. اما اگر تصمیم گرفته اید که سربازی خود را با شرایط بهتری بگذرانید ، پیشنهاد می کنیم با مشاوران متخصص نظام وظیفه آیدانیتو تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات جامعی را در زمینه معافیت از سربازی (شامل معافیت تحصیلی و ...) و شرایط اخذ پذیرش و امریه ، در اختیارتان قرار دهند.
    در صورت ادامه تحصیل در مقطع ارشد مشمول معافیت تحصیلی می شوید . برای آگاهی از شرایط اخذ معافیت تحصیلی ، امریه و پذیرش با مشاورین آیدانیتو تماس بگیرید. 

    تحصیل بدون کنکور ارشد

    پس از اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد ، در صورتی که از نتیجه رضایت کافی نداشته باشید ، می توانید به ادامه تحصیل بدون کنکور فکر کنید. در واقع ادامه تحصیل بدون کنکور ارشد ، شانسی است که در خانه تان را زده و شما می توانید بدون نیاز به جنگیدن با غول کنکور در رشته مورد نظرتان ادامه تحصیل دهید. اما در قدم اول لازم است که اطلاعات کاملی درباره رشته ، دانشگاه و شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد کسب کنید. بدین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی یافتن از کلیه شرایط بدون کنکور با مشاورین متخصص تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. 
    در نهایت پس از بررسی نکات مرتبط با اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد 97 ، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله تکمیل ظرفیت ارشد بزنید.
    برای آگاهی از کلیه ضوابط و شرایط تحصیل بدون کنکور ارشد با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

    • mahdi yari
    • ۰
    • ۰

    فایل کشویی

    فایل کشویی



    فایل کشویی   شیک و زیبا مناسب برای مرتب سازی داخل منزل ، آشپزخانه ، حمام ، کارگاه‌ها ، دفاتر اداری ، مغازه‌ها ونگهداری و بایگانی CD‌ها و وسایل مختلف دارای ساختاری محکم همراه با چرخهای قابل نصب برای جابجایی راحت.

    اندازه  فایل کشویی  ارتفاع  فوق بدون احتساب چرخ میباشد.پس از مونتاژ چرخ‌ها 50 میلیمتربه ارتفاع اضافه میگردد

    توضیحات بیشتر :

     فایل کشویی  ساخته شده از بهترین مواد اولیه پلاستیک
    دارای پنج کشو
    در ابعاد : ارتفاع 103 میلیمتر ، عرض 330 میلیمتر ، طول 430 میلیمتر و ارتفاع چرخ‌ها 50میلیمتر
    فایل پلاستیکی قابل شستشو و مقاوم
    محکم و استوار 
    حرکت روان کشوها در هنگام باز و بسته شدن
    رنگ بدنه قهوه ای و رنگ کشو کرم


    لطفا جهت سفارش  فایل پلاستیکی   این محصول تماس بگیرید.



    فایل پلاستیکی


    کمد‌های پلاستیکی از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند. زیبا ، همه کاره و قدرتمند ، ایده آل برای خانه ، تراس ، باغ و یا زیرزمین ، بسیار مقاوم در برابر آب و رطوبت.

    این محصولات  زیبایی چوب و قدرت و تطبیق پذیری مواد با کیفیت پلاستیکی را دارا بوده و همین امر سبب میشود   فایل پلاستیکی   تا در هر دو فضا ، چه داخل خاته و چه خارج از آن قابل استفاده باشند.

    نصب آسان
    مقاوم در برابر عوامل جوی
    قابل بازیافت

    دراورهای پلاستیکی از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند. زیبا ، همه کاره و قدرتمند ، ایده آل برای خانه ، تراس ، باغ و یا زیرزمین ، بسیار مقاوم در برابر آب و رطوبت.

    این محصولات  زیبایی چوب و قدرت و تطبیق پذیری مواد با کیفیت پلاستیکی را دارا بوده و همین امر سبب میشود تا در هر دو فضا ، چه داخل خاته و چه خارج از آن قابل استفاده باشند.

    نصب آسان
    مقاوم در برابر عوامل جوی
    قابل بازیافت


     
    فایل کشویی طبقاتی


    فروش   فایل کشویی طبقاتی   در کالاپلاست ، محصولی جدید و منحصر به فرد با طراحی خاص

    راه حلی مدرن ، شیک و بی نظیر جهت نگهداری اشیا در منزل و محل کار شما

    دارای مکانیزم اتصال به هم از طرفین 

    قابلیت دسترسی به داخل از دو طرف

    ساختار محکم و با دوام

    در رنگبندی بسیار متنوع

    دفتر کار هر شخص خانه دوم اوست، با مدرن کردن محیط کار خود با    فایل کشویی طبقاتی    ، فضایی مناسب برای کار و نگهداری لوازم اداری خود فراهم کنید.

    همچنین    فایل کشویی طبقاتی    فضای تمیز و مدرنی را برای نگهداری حوله‌ها و شوینده‌های شما در حمام در اختیارتان قرار می‌دهد.

    حتی می‌توانید مولتی باکس را در سالن پذیرایی بجای یک دکور  شیک و امروزی استفاده کنید و یا می‌توانید به عنوان جا کفشی در منازل خود مورد استفاده قرار دهید.


    قفسه‌های کشویی شیک و زیبا مناسب برای مرتب سازی داخل منزل ، آشپزخانه ، حمام ، کارگاه‌ها ، دفاتر اداری ، مغازه‌ها ونگهداری و بایگانی CD‌ها و وسایل مختلف دارای ساختاری محکم همراه با چرخهای قابل نصب برای جابجایی راحت.

    اندازه ارتفاع  فوق بدون احتساب چرخ میباشد.پس از مونتاژ چرخ‌ها 50 میلیمتربه ارتفاع اضافه میگردد

    توضیحات بیشتر :

    ساخته شده از بهترین مواد اولیه پلاستیک
    دارای دو کشو
    در ابعاد : ارتفاع 590 میلیمتر ، عرض 400 میلیمتر ، طول 500 میلیمتر و ارتفاع چرخ‌ها 50میلیمتر
    قابل شستشو و مقاوم
    محکم و استوار 
    حرکت روان کشوها در هنگام باز و بسته شدن
    رنگ بدنه سرمه ای و رنگ کشو طوسی

    لطفا جهت سفارش    فایل کشویی طبقاتی    این محصول تماس بگیرید.



    • mahdi yari
    • ۰
    • ۰

    بیوگرافی مریم مقدم

    بیوگرافی مریم مقدم

    مریم مقدم بازیگر ایران ساکن کشور سوئد است. او متولد سال 1348 در تهران است. اگر بخواهیم از تصحیلات او بگوییم، باید بگوییم که فارغ التحصیل رشته هنر های نمایشی در دانشگاه گوتنبرک است. از این حیث می توان گفت که او جزو بازیگرانی با تحصیلات عالیه می باشد.

    بازیگری را از سال 1372 با بازی در فیلم سینمایی بلندی های صفر به کارگردانی حسیتعلی لیالستانی شروع کرد. مریم مقدم در طول زندگی هنری خود مستند دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری را به طور مشترک با بهتاش صناعی ها ساخته است.

    مریم مقدم در یک سریال سوئدی به نام falet بازی کرده است.

    از دیگر کارهای سینمایی مرمی مقدم می توان به موریانه، برگ جان، احتمال باران اسیدی و چند کار دیگر اشاره کرد. گفتنی است که برای ساخت مستند دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری، مریم مقدم در جشنواره فیلم فجر، برنده جشنواره سینما حقیقت، جشن دنیای تصویر و جشنواره پراگ جایزه به ارمغان آورده است.

    • mahdi yari
    • ۰
    • ۰

    بیوگرافی پویا امینی

    شاید اولین سریال و کلمه ای که بعد شنیدن نام پویا امینی به ذهن ما برسد، سریال خط باشد. سریالی که در زمان خود سر و صدای زیادی داشت و خیلی ها را برای دیدن این سریال به خانه می کشید. کاری از قاسم جعفری که شاید دیگر همانند آن در تلویزیون ایران تولید نشد.

    پویا امینی بازیگر  41 ساله متولد تهران است او در طول زندگی هنری خود چندین کار تلویزیونی از جمله سریال در قلب من و خط قرمز و یک تیاتر در کارنامه هنری خود دارد. 

    همچنین پویا امینی با بازی در فیلم سینمایی وعده دیدار به کارگردانی جمال شورجه وارد عرصه سینما شد.

    او همچنین در فیلم سینمایی شام عروسی در کنار نیکی کریمی و امین حیایی ایفای نقش کرده است.

    این روز ها پویا امینی سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی را در قاب تلویزیون دارد و بعد از مدتی کم کاری دوباره به این مدیوم بازگشته است. 

    • mahdi yari
    • ۰
    • ۰

    بیوگرافی سیامک صفاریان

    سیامک صفاریان، نامی که قطعا در آینده بیشتر به گوشتان خواهد خورد. او بازیگر جوانی است تازه وارد عرصه هنر شده است و اولین تجربه هنری او بازی در سریال دلدادگان یا همان پاهای بیقرار منوچهر هادی است. سیامک صفاریان در این سریال بازی در کنار بازیگرانی چون مرهانه مهین ترابی، مسعود رایگان، شاهرخ استخری، پانته آ بهرام و ... را تجربه می کند.

    سریال دلدادگان سریالی است سه فصلی که سیامک صفاریان به عنوان بازیگر نقش امین در یکی از فصل های آن به ایفای نقش پرداخته است که  بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است. با این میزان از استقبال مردم از این سریال و بازی سیامک صفاریان کنار این همه بازیگر توانا امید آن است که مردم با تلویزیون آشتی کنند و پای دیگر فصل های این سریال نیز بنشینند.

    • mahdi yari
    • ۰
    • ۰

    بیوگرافی علیرضا استادی

    علیرضا استادی بازیگر متولد سال 1352 و جنوب شهری است. او متولد شهرری و از بازیگرانی است که چهره شدن خود را مدیون زنده یاد رسول ملاقلی پور است.

     اولین تجربه سینمایی علیرضا استادی بازی در فیلم کارگردان توانای سینمای ایران رسول ملاقلی پور و بازی در فیم هیوا در سال 77 بود.

    او علاوه بر این که تجربه ی زیادی در تیاتر دارد، تجربه کار با کارگردانان بزرگ را نیز دارد. علیرضا استادی در فیلم های سینمایی کلاشینکف، لاتاری، بی خود و بی جهت، بدون تاریخ بدون امضا، اکسیدان و ... بازی کرده است که از این حیث کارنامه ای فوق العاده دارد. او در سریال های تلویزیونی آرماندو، دلدادگان، رهایم نکن و ... نیز بازی کرده و در قاب تلویزیون نیز درخشیده است.

    گفتنی است بدانید که علیرضا استادی این روزها سریال ممنوعه که در حوزه نمایش خانگی است را در حال پخش دارد. سریالی که طرفداران زیادی پیدا کرده است و داستانی جالب دارد.

    • mahdi yari