idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

پیوندهای روزانه
پیوندها

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فیلم سینمایی 23 نفر

فیلم سینمایی 23 نفر، اقتباسی از خاطرات گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۱ به اسارت نیروهای عراقی درآمدند. این گروه کم سن و سال بین ۱۳ تا ۱۷ سال سن داشتند و خاطرات‌شان از دوران اسارت پیش‌تر در قالب کتاب «بیست و سه نفر» توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده بود.

سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملّی در اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

حضور قاسم سلیمانی در پشت صحنه فیلم 23 سینمایی نفر

نشان کمیسیون ملی یونسکو به عنوان فیلم منتخب سال ۲۰۱۹

جایزه سینمایی ققنوس در جشن "سینما انقلاب" (۱۳۹۷)

23 نفر فیلمی به کارگردانی مهدی جعفری محصول سال ۱۳۹۷ می‌باشد. فیلم سینمایی 23 نفر برای نخستین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.در روز اول تصویر برداری فیلمقاسم سلیمانی از این پروژه دیدن کرد.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

آهن هایپر

آهن هایپر

درباره خدمات آهن هایپر
مجموعه    آهن هایپر     فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش آهن آلات با با 30 سال سابقه زرین و درخشان     اهن هایپر         که در کسب رضایت مشتری و بهترین ارائه بهترین خدمات برای شما عزیزان تلاش نموده و همواره در این راستا با برنامه ریزی و تلاش روز افزون میکوشد تا با بهترین خدمات برای شما عزیزان فراهم کند.باعث افتخار و سربلندی این مجموعه است که طی این سال ها شایسته خدمات رسانی و جلب رضایت شما عزیزان بوده است .از این رو مجموعه     آهن هایپر      بستری جدید را در زمینه خرید و فروش محصولات خود ایجاد کرده تا بتوانیم کسب رضایت و بهترین خدمات برای شما عزیزان سربلند باشیم.همیشه برای خرید محصول و خدمات     اهن هایپر      مورد نیاز مشتری چند اصل مهم است : قیمت ، کیفیت ، سرعت ارائه خدمات ، برخور با مشتری ، پشتیبانی . پاسخگویی ، و تضمین محصولات که این عوامل باعث انتخاب مستری و تصمیم گیری آن میشود.

چرا آهن هایپر ؟

مجموعه     آهن هایپر      این عوامل را جز اولیت های کاری خود گذاشته است و در تلاش است که بهترین خدمات را به مشتریان خود بدهد.جلب زضایت و رضایت مندی مشتریان یکی از افتخارات این مجموعه است که همواره آهن هایپر در تلاش میباشد که رضایت کامل شما عزیزان را جلب نماید.باعث افتخار و سربلندی این مجموعه است که طی این سال ها شایسته خدمات رسانی و جلب رضایت شما عزیزان بوده است . ahanhyper
تعهد اخلاقی و قانونی طبق اصول قانونی و جلب رضایت مشتریان
ارسال سریع و به موقه بار و تضمین بار ارسال شده و تضمین باربری
تضمین تمام محصولات ارسال شده منطبق با سفارش شما و برگشت کالای معیوب
صادرات انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی به خارج از کشور
فروش اعتباری (مدت دار) محصولات پس از اعتبار سنجی
ahanhyper

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

‏عرفان زین الدینی فرد‏

عرفان زین الدینی فرد، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «بی قرار»، سریال تلویزیونی «گاندو» فعالیت داشته است..

بازی عرفان زین الدینی فرد در فیلم گاندو از آثار برجسته تلوزیونی است و بی شک به یکی از فیلم های جالب و البته قابل توجه تبذیل شده است ، مخاطبان این سریال به طور حتم از این سریال رضایت کافی دارند و  سریال گاندو می تواند تا سالهای طولانی به عنوان یک فیلم جداب معرفی شود.

از بازیگرانی که در کنار عرفان زین الدینی فرد به نقش آفرینی پرداختند میتوان به داریوش فرهنگ ، فرهاد قائمیان ، لیلا اوتادی و ... اشاره کرد.

 

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

فروش مخزن آب

مخزن آب

از مهمترین کالاهای مورد استفاده در این روزها می توان مخزن آب را در مصارف مختلف و ظرفیت های مختلف نام برد، با توجه به قطعی آب در مناطق مختلف ، خریداری مخازن برای هموطنان عزیز ضرورت دارد، کالاپلاست عرضه کننده مخازن با ظرفیت ها و طراحی های متفاوت است. در ادامه ویژگی های    مخزن آب    را مشاهده خواهید کرد.

ویژگی های مخزن آب

مخزن آب    در نگه داری و حمل و نقل آب آشامیدنی و فراورده های شیمیایی و مواد غذایی استفاده می شود.
به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و رنگ های food Grade مخزن آب دارای پروانه ساخت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مخازن، قابل استفاده در صنایع غذایی می باشد.
به دلیل استفاده از فوم در لایه های   مخزن آب    از انتقال گرما از بدنه به درون مخزن جلوگیری می شود و دمای مایعات و مواد درون مخزن ثابت می ماند و به هیچ عنوان داخل مخزن آب جلبک ایجاد نمی شود.
مخازن مخزن آب کالاپلاست تغییری در رنگ ، بو ،مزه ی مایعات ایجاد نمی کند.
قسمتی از دیواره   مخزن آب     برای نصب اتصالات در نظر گرفته شده است که به راحتی قابل سوراخ شدن است.
مخزن آب تمامی ویژگی های گفته شده را در برمی گیرد و انتخابی مناسب برای شما هموطنان عزیز محسوب میشود. در ادامه اتصالات که به صورت مجزا محاسبه می گردد را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

 

  • mahdi yari