idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

پیوندهای روزانه
پیوندها

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

باتری کتابی

باتری کتابی

باتری کتابی   ۹ ولت شارژی کملیونAlways Ready با قابلیت نگهداری شارژ به مدت طولانی میباشد.

باتری کتابی   ۹ ولت آلکالاین سونی Stamina Plus قوی و با ماندگاری بالاکه مناسب برای لوازم با مصرف بالا میباشد .

باتری کتابی   ۹ ولت آلکالاین یونومات Force Alkaline  قوی و با ماندگاری بالا میباشد که مناسب برای لوازم با توان مصرفی بالا است.

باتری کتابی    ۹ ولت آلکالاین وارتا Long Life با ماندگاری طولانی که مناسب برای تمامی کالا ها میباشد.

باتری کتابی۹ ولت آلکالاین وارتا High Energy  پر قدرت میباشد که مناسب برای لوازم پر مصرف است.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

میز و صندلی پلاستیکی

ست های   میز و صندلی پلاستیکی  موجود در کالاپلاست با تنوع گسترده در شکل، طرح و رنگ های مختلف مناسب برای تزیین انواع رستوران ها،کافی شاپ ها، باغ ها، ویلاها و منازل هستند. کافی است با اندکی جستجو در محصولات موجود و البته شناخت نیاز خود گزینه ای شایسته را انتخاب کنید.در این مطلب قصد داریم تا یکی از همین نمونه های محبوب و زیبای کالاپلاست را به شما معرفی کنیم و آن ست   میز و صندلی پلاستیکی  4 نفره دستبافت مدل 102 است که با ویژگی ها و خصوصیات خاص خود طرفداران زیادی را در بازار موجود کسب کرده است. در ادامه به این ویژگی ها می پردازیم.

ویژگی های ست میز و صندلی پلاستیکی

آنچه در ابتدای امر در خرید ست های رستورانی و ویلایی مورد توجه است، زیبایی ظاهر این ست هاست. چرا که اولین چیزی که به چشم می آید ظاهر محصولات است.از ویژگی های بارز   میز و صندلی پلاستیکی  4 نفره دستبافت مدل 102 رنگ بندی کامل (24 رنگ) است که می توانید بر اساس رنگ زمینه و دکور فضای مورد نظرتان هر رنگی را انتخاب کنید.

بدنه فلزی ست میز و صندلی 4 نفره دستبافت مدل 102 از آلومینیوم و جوش آرگون بوده و رنگ زیر کار محصول  با رنگ بافت آن  متناسب است و جنس بافت از راتان (فراورده های PVC) می باشد که علاوه بر زیبایی ظاهر موجب مقاومت زیاد این محصول شده است.مواد اولیه راتان ایتالیایی و فرانسوی است که ضد آب و ضد نور خورشید می باشد.بنابراین شما عزیزان می توانید به راحتی این ست را در فضای باز قرار داده و از دوام و پایداری آن در انواع شرایط جوی  مطمین باشید.

بافت حصیری ست   میز و صندلی پلاستیکی  4 نفره دستبافت مدل 102 به زیبایی آن افزوده و همچنین سبکی در کنار دوام بالای این محصول از دیگر مزایای این ست میز و صندلی پلاستیکی زیبا به حساب می آیند. دستبافت بودن ست میز و صندلی پلاستیکی 4 نفره دستبافت مدل 102 باعث شده تا خریداران توجه بیشتری به این محصول زیبا و با دوام نشان دهند و همه این مزایا در کنار قیمت مناسب آن دلیل بر محبوبیت دوچندان این محصول زیبا شده است.

شما می توانید ست میز و صندلی پلاستیکی  4 نفره دستبافت مدل 102 را از طریق تماس با کالاپلاست سفارش دهید و از نحوه و زمان دریافت محصول مطمین باشید.

مشخصات ست میز و صندلی پلاستیکی

ابعاد صندلی بدون تشک : طول 55،عرض 54 ،ارتفاع 90 و ارتفاع تا نشیمن 42 سانتی متر

ابعاد میز مربع: طول و عرض 90 و ارتفاع 74 سانتی متر

در انتهای این مطلب یکی دیگر از محصولات زیبای موجود در کالاپلاست یعنی    میز و صندلی پلاستیکی   را به شما کاربران گرامی معرفی می کنیم. شما می توانید برای اطلاع از ویژگی و قیمت این محصول روی لینک آن کلیک کنید.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

مبل بابل

مبل بابل

در بین انواع مختلف    مبل بابل  موجود در بازار بین المللی، مبلمان رتن از جمله جدید ترین نوع مبلمان بابل می باشد که به جهت زیبایی و کیفیت به سرعت جای خود را در بین عموم باز کرده است. مبلمان رتن در دو نوع طبیعی –Original Furniture ( ساخته شده از الیاف های بدست آمده از گیاه خیزران) و مصنوعی-PE Rattan (ساخته شده از الیاف مصنوعی مانند پلی اتیلن و یا پلی پروپیلن) در دنیا موجود میباشد.

مبلمان رتن طبیعی با وجود زیبایی و جذابیت بصری  مبل بابل    ، با وجود قیمتهای بالا، در برابر شرایط محیطی مانند رطوبت و اشعه آفتاب و ... از دوام خوبی برخوردار نیستند. اما مبلمان ساخته شده از رتن مصنوعی که پوشش آن توسط هنرمندان این عرصه با دست ساخته می شود، علاوه بر داشتن قیمت مناسب و تنوع طرح و رنگ، در برابر رطوبت، آب، اشعه UV ، قارچ و جلبک، زنگ زدگی و ... مقاوم بوده و نیاز به هیچ گونه مراقبت ویژه ای ندارد. دوام این محصولات در شرایط خاص آب و هوایی همواره به عنوان یکی از مزایای مبل بابلبه شمار رفته است.

اسکلت این نوع مبل بابل از آلومینیوم مقاوم و سبک می باشد که سبب گردیده قابلیت جابه جایی آسان و سبکی این نوع محصولات از دیگر مزایای چشمگیر آنها محسوب گردد.

امروزه به دلیل کیفیت بالای مبلمان بابل به جهت تداوم کاربری و همچنین امکان استفاده از آن هم در فضاهای داخلی و هم خارجی ، در اکثر مناطق توریستی و تفریحی و هتلهای اروپا و آمریکا و اخیرا خاور میانه، شاهد استفاده وسیع مبل بابل در اماکن عمومی شامل هتلها، رستورانهاف کافه ها، مجتمع های تفریحی و ساحلی، روف گاردن ها و ... هستیم.


مبلمان بابل

مبلمان فضای خارجی، مبلمان بابل outdoor،     مبل بابل    ویلایی یا مبلمان باغ و محوطه باز سازه های مقاوم در برابر رطوبت و آفتاب می باشند که از نظر تکنیک ساخت بسیار قوی تر از مبلمان  فضای داخلی بوده و کاربری متفاوتی دارند.

عمده مواد اولیه این سازهها آهن و آلومینیوم بوده و هر کدام از مزایا و معایبی برخوردار می باشد.

این سازه ها طراحی های متنوعی داشته و استفاده آن به جهت به صرفه بودن آنها در مناطق مختلف  رو به گسترش می باشد.

این سازه ها با ویژگیهای ذکر شده از محبوبیت خاصی برخوردارند که این محبوبیت رو به رشد حتی جهت استفاده در محیط های آپارتمانی می باشند.

این سازه ها با ویژگیهای ذکر شده    مبل بابل     محبوبیت خاصی برخوردارند که این محبوبیت رو به رشد حتی جهت استفاده در محیط های آپارتمانی می باشند.

مبلمان های OUTDOOR ،    مبلمان بابل   ویلایی ، مبلمان باغ و مبلمانهای فضای باز دارای گوناگونی بسیاری در مدل و کاربرد هستند که شما می توانید نسبت به کاربردمبل بابل به طراحی محیط خود اقدام ورزید.

* رنگ بندی فریم : - قهوه ایی-

* رنگ بندی تشک : کرم

* نیاز به نصب : ندارد

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

مخزن آب

مخزن آب   6000 لیتری به منظور ذخیره سازی آب است، با توجه به نیازهای متفاوت افراد برای ذخیره سازی آب برای مصازف روزانه ، آبیاری و استفاده در زمین های کشاورزی ، مهار کردن آتش ، آماده سازی مواد غذایی و .... در این مقاله سعی کردیم یک  مخزن آب  با کیفیت را به شما معرفی کنیم در ادامه ویژگی های مخزن 6000 لیتری افقی سه لایه طبرستان  را مشاهده خواهید کرد.

ویژگی مخزن 6000 لیتری افقی سه لایه طبرستان

  • امکان دریافت صفارش در طراحی مخازن 2،3،4 لایه
  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت و رنگ های food Grade دارای پروانه ساخت.
  • ثابت ماندن دمای مایعات درون مخزن
  • آنتی باکتری و ضد جلبک
  • طراحی خاص بدنه که موجب زیبایی و استحکام بدنه می شود
  • بدون ایجاد تغییرات در رنگ ، بو ،مزه ی مایعات درون مخزن
  • با توجه به طراحی خاص   مخزن آب   ، قسمتی از دیواره مخزن  برای نصب اتصالات در نظر گرفته شده است که به راحتی قابل سوراخ شدن است.
  • افزودنی های به کار رفته در مواد اولیه این مخزن موجب محافظت   مخزن آب   در برابر اشعه  مضر ماورای بنفش نور خورشید می شود.
  •  لایه فوم در مخازن فوم دار باعث سبکی مخزن و جلوگیری از انتقال گرما به درون مخزن می شود و از این رو دمای مایعات درون مخزن ثابت می ماند.

با خرید مخزن مخزن 6000 لیتری افقی سه لایه طبرستان از یک مخزن با تمام ویژگی های گفته شده برخوردار خواهید شد. در ادامه اتصالات  که به صورت مجزا محاسبه می گردد را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

اتصالات موجود :

اتصال برنجی 1/2 اینچ  -

اتصال برنجی 2/4 اینچ    -

اتصال برنجی 1 اینچ

اتصال برنجی 2 اینچ     -

اتصال پلی اتیلن 1/2 اینچ  -

اتصال پلی اتیلن 3/4 اینچ

اتصال پلی اتیلن 1 اینچ   -

اتصال پلی اتیلن 2 اینچ     -

اتصال پلی اتیلن 3 این

مشخصات مخزن 6000 لیتری افقی سه لایه طبرستان

ظرفیت : 6000 لیتری

ابعاد : طول 281 و عرض 172 و ارتفاع 184 سانتیمتر

کد: PT2596

 
  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

اجزای تشکیل دهنده سمعک: باتری سمعک، میکرو چیپ و

...

سمعک یک تقویت کننده دیجیتالی است که به افراد کم شنوا کمک می کند تا صدا را بهتر بشنوند. این وسیله که به با باتری کار می کند صدا را از محیط می گیرد و متناسب با درصد شنوایی فرد کم شنوا صدا را به گوش او می رساند. سمعک از اجزای مختلفی تشکیل شده است که یکی از مهم ترین آن ها در سمعک، باتری سمعکاست. این با قرار دادن این وسیله در سمعک همه چی برای استفاده یک فرد کم شنوا مهیا می شود اما کار سمعک تنها کمک به شنوایی فرد کم شنوا نیست بلکه به گفتار فرد نیز کمک میکند تا کلمات را درست تر و واضح تر ادا کند.

بنابراین داشتن یک سمعک خوب که با یک باتری سمعک خوب کار می  کند، می تواند کمک زیادی به زندگی انسان کند.

امروزه سمعک های مختلفی با برندهای مختلفی وجود دارد که هرکدام به نحوی خاص کار میکند. نقطه مشترک همه این سمعک ها باتری است. پس می توان گفت که باتری سمعک جزو مهمی از این وسیله دیجیتال است.

 

اطلاعاتی مفید درباره باتری سمعک

برآنیم تا اطلاعات مفیدی را درباره این وسیله مهم یعنی باتری سمعک به شما بدهیم تا بتوانید بهترین اسفاده از آن را داشته باشید. سمعک ها باتری های مختلفی در سایزهای مختلفی دارند. رنگ های متفاوت این باتری ها نشان دهنده سایز آن ها نیز است. نکات مهمی درباره باتری سمعک وجود دارد که به آن ها می پردازیم.

برای جلوگیری از خالی شدن باتری سمعک از قرار دادن آن در کنار وسایلی مثل کلید ، سکه و ... خودداری کنید.

باتری سمعک ممکن است ناگهانی خالی کند توصیه می شود که همیشه یک بسته باتری زاپاس داشته باشید.

بعد از باز شدن برچسب باتری ها مصرف آن شروع می شود یعنی حین خرید به بسته باتری ها توجه کنید.

 

طول عمر یک باتری سمعک چقدر است؟

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که باتری سمعک چه مدت طول عمر دارد جواب این سوال است که با توجه به نوع سمعک و کاربرد آن طول عمر یک باتری بین 3 تا 22 است. برای همین اگر به طور مدام از آن استفاده شود ممکن است که مجبور باشیم زود به زود باتری تهیه کنیم.

برای جلوگیری از مصرف بیش از حد باتری سمعک باید شب و هنگام خواب سمعک را خاموش کنیم تا بیخودی باتری آن مصرف نشود. ابتدایی ترین و ساده ترین راهی که برای این کار وجود دارد همین است.

وقتی که از سمعک استفاده نمی کنید درب باتری را باز کنید تا رطوبت آن خشک شود چرا که رطوبت باعث کاهش طول عمر آن می شود.

در این مقاله سعی کردیم تا جایی که امکان دارد مطالب مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. در زیر نمونه ای از یک باتری سمعک رو می بینید. این باتری محصول کشور آلمان است.

 

  

BRAND

Rayovac

 

کشور سازنده           

انگلیس

 

ولتاژ        

1.45 ولت

 

نوع          

روی-هوا

 

کد تخصصی             

ZA10

 

بسته بندی              

پک 6 عدد باتری

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

مهسا هاشمی

مهسا هاشمی

مهسا هاشمی بازیگر جدید و نوظهور سینما و تلویزیون ایران است. وی سال ۱۳۷۷ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار مهسا هاشمی می‌توان به بازیگری در فیلم بیست و یک روز بعد، سریال آرام می گیریم و سریال دیوار شیشه‌ای اشاره کرد.

مهسا هاشمی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۴ در ۱۷ سالگی در فیلم دلبری به کارگردانی سید جلال دهقانی‌اشکذری بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم بیست و یک روز بعد، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مهسا هاشمی محسوب می‌شود، مخصوصا همکاری با هنرمندان باتجربه‌ای همچون هنگامه قاضیانی، آتیلا پسیانی، عباس غزالی و محمدرضا شیرخانلو توانایی‌های بازیگریش را ارتقا بخشید.

مهسا هاشمی در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۳ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم مهسا هاشمی در این سال، بازیگری در سریال آرام می گیریم به کارگردانی روح الله سهرابی، سریال دیوار شیشه‌ای به کارگردانی راما قویدل، نوید میهن دوست و احمد معظمی و فیلم بیست و یک روز بعد به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان محسوب می‌شود.

مهسا هاشمی سال ۱۳۹۵ در ۱۸ سالگی در فیلم بیست و یک روز بعد نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. شاید مهم‌ترین بخش بیوگرافی مهسا هاشمی بازی در فیلم بیست و یک روز بعد بوده است. زندگی حرفه‌ای و بازیگری مهسا هاشمی را باید مدیون اعتماد سیدمحمدرضا خردمندان باشیم. چرا که اگر سیدمحمدرضا خردمندان به عنوان کارگردان به مهسا هاشمی برای بازیگری در فیلمش اعتماد نکرده بود، شاید مهسا هاشمی مسیر سخت‌تری را باید برای دنیای بازیگری خود انتخاب می‌نمود. از مهسا هاشمی نقل قول شده است که برای بازی خود در فیلم بیست و یک روز بعد و همکاریش با سیدمحمدرضا خردمندان به‌عنوان کارگردان ابراز رضایت کرده است. مهسا هاشمی توانست با بازی در فیلم بیست و یک روز بعد تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند، مخصوصا همکاری در کنار بازیگران نظیر ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین صدیق و مهدی قربانی توانست سطح بازیگریش را متحول کند.

مهسا هاشمی علاوه‌بر فیلم بیست و یک روز بعد، سال ۱۳۹۵ در ۱۸ سالگی در سریال آرام می گیریم نیز بازی کرده است. مهسا هاشمی نکات خوبی از روح الله سهرابی کارگردان سریال آرام می گیریم آموخت و تجربه ارزشمندی از بازی در کنار هنرمندانی چون آتیلا پسیانی، حمیدرضا هدایتی، هوشنگ توکلی و لعیا زنگنه بدست آورد.

آثار و کارنامه کاری مهسا هاشمی

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی مهسا هاشمی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. مهسا هاشمی را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که ۶۷% آثار وی تلویزیونی و ۳۳% آثارش سینمایی است. در واقع مهسا هاشمی از مجموع ۶ اثری که در کارنامه دارد، در ۴ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال عروس تاریکی، سریال بازی نقاب‌ها، سریال آرام می گیریم و سریال دیوار شیشه‌ای نام‌های و در ۲ اثر در سینما با نام‌های فیلم بیست و یک روز بعد و فیلم دلبری بازی کرده است.

همچنین مهسا هاشمی به زبان فارسی و به مهارت رانندگی مسلط است.

مهسا هاشمی در منظوم

در مجموع در کارنامه ۲۰ ساله و بیوگرافی مهسا هاشمی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی مهسا هاشمی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار مهسا هاشمی در منظوم سر بزنید. همه ۶ اثر مهم مهسا هاشمی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار مهسا هاشمی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر مهسا هاشمی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی مهسا هاشمی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی مهسا هاشمی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم بیست و یک روز بعد محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی مهسا هاشمی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم دلبری محسوب می‌شود.

 

اگر در مورد بیوگرافی مهسا هاشمی نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران مهسا هاشمی کرده باشید. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی مهسا هاشمی ، آثار مهسا هاشمی ، جوایز مهسا هاشمی ، همکاران مهسا هاشمی ، گالری عکس مهسا هاشمی ، قد مهسا هاشمی ، وزن مهسا هاشمی ، رنگ چشم مهسا هاشمی ، وضعیت تأهل و همسر مهسا هاشمی ، فرزندان مهسا هاشمی ، حواشی مهسا هاشمی و کودکی مهسا هاشمی می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.

 

مهسا هاشمی از بازیگران جویای نام کشور عزیز ما ایران است و آینده‌ی درخشانی در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون دارد. ناگفته نماند که مهسا هاشمی به عرصه تئاتر و هنرهای نمایشی نیز بی‌تفاوت نیست و به این بخش علاقمند هست. سریال عروس تاریکی و سال ۱۳۹۶ پایان فعالیت‌های مهسا هاشمی نیست، کارشناسان معتقد هستند بازیگری مهسا هاشمی پخته‌تر می‌شود و به‌زودی او را با بازی‌های درخشان‌تری در عرصه سینما و تلویزیون خواهیم دید.

 

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

موتور ساعت مچی

از گذشته زمان و نحوه اندازه گیری آن از چالش های بزرگ آدمی بوده است. شکل اندازه گیری زمان همیشه و در هم درحا از قدیم تا به الان فرق کرده است. این روزها ساعت با وسیله ای به اسم موتور کار می کنند. موتورهای ساعت دیواری برای ساعت دیواری و کارکرد آن ها و موتور ساعت مچی همانطور که اسم آن به ما بیان می کند از ساعت مچی ما به اصطلاح کار کند.

ساعت مچی طرفداران زیادی دارد و جزو مهمی در تیپ ظاهری یک انسان است. از این رو داشتن یک ساعت خوب که موتور ساعت مچی در آن به خوبی کار کند از دغدغه های خریداران ساعت است. همواره کشورها و برندهای مختلفی به تولید ساعت و موتور ساعت مچی می پردازند.

قیمت موتور ساعت مچی، برند موتور ساعت مچی و ... همگی از سوالات مهم یک مشتری برای خرید ساعت است.

اما در زیر با انواع و نحوه عملکر ساعت مچی آشنا خواهیم شد.


 

انواع موتور ساعت مچی

موتور ساعت مچی به دو دسته تقسیم می شوند. این دو دسته عبارت اند از: 1- موتور ساعت مچی باتری خور 2- موتور ساعت مچی مکانیکال

همانطور که از اسم موتور ساعت مچی باتری خور پیداست، این موتور با باتری کار میکند و بعد از تمام شدن یا ضعیف شدن باتری باید سریعا به تعویض آن اقدام کرد چرا که به موتور ساعت مچی فشار وارد می کند.

اما مورد دوم. در مورد دوم نحوه عملکرد موتور ساعت مچی متفاوت است. در موتور ساعت مچی مکانیکال نیازی به باتری نیست و این موتور با باتری کار نمی کند. نکته جالب درباره این نوع موتور ها این است که خود به دو دسته تقسیم می شوند. این دو دسته عبارت اند از:

موتور ساعت مچی که هرچند ساعت نیاز به کوک کردن دارد و باید حواستان باشد که زمانی که می خواهید از آن این مدل ساعت استفاده کنید، آن را کوک کنید و معمولا تا 5 ساعت این ساعت ها کوک هستند کار می کنند.

 اما نوع بعدی از موتور ساعت مچی مکانیکال که نه نیازی به باتری دارد و نه نیازی به کوک کردن دارد. این نوع موتور ساعت مچی با حرکت دست و تکان دادن کار می کند. ینی کافیست شما ساعت را به دست بیندازید و کار روزمره خود را انجام دهید. ساعت شما کار خواهد کرد.

اما از کجا بفهمیم که موتور ساعت مچی از چه نوع است؟ در زیر به آن پرداخته ایم.


نحوه تشخیص موتور ساعت مچی

به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. وقتی ساعت بعد از یک ثانیه مکثی کوتاه دارد و صدای تیک تاک ساعت احساس می شود، در آم موتور ساعت مچی از نوع باتری خور استفاده شده است واگر این صدا حس نشود و عقربه روان بگردد نوع موتور ساعت مچی، مکانیکال خواهد بود. در زیر نمونه از موتور ساعت مچی باتری خور را مشاهد می کنید.

کشور سازنده

ژاپن

کد تخصصی

Y121

موارد استفاده

انواع ساعت های تک موتوره

نوع

باتری خور

متعلقات

میل دسته

بسته بندی

صفحه 100 عددی

 

  • mahdi yari