idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

پیوندهای روزانه
پیوندها

۲۵ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بابک انصاری

بیوگرافی بابک انصاری

 

بابک انصاری بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار او می‌توان به بازیگری در فیلم شهر زیبا، سریال بازی نقاب‌ها و فیلم رویای خیس اشاره کرد.

بابک انصاری در سال ۱۳۸۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ایشان در این سال، بازیگری در فیلم شهر زیبا به کارگردانی اصغر فرهادی محسوب می‌شود.

انصاری سال ۱۳۸۲ فیلم شهر زیبا نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. شاید مهم‌ترین بخش بیوگرافی این هنرمند بازی در فیلم شهر زیبا بوده است. زندگی حرفه‌ای و بازیگری بابک انصاری را باید مدیون بابک مسیر سخت‌تری را باید برای دنیای بازیگری خود انتخاب می‌نمود. از او نقل قول شده است که برای بازی خود در فیلم شهر زیبا و همکاریش با اصغر فرهادی به‌عنوان کارگردان ابراز رضایت کرده است. بابک انصاریتوانست با بازی در فیلم شهر زیبا تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند، مخصوصا همکاری در کنار بازیگران نظیر فرامرز قریبیان، ترانه علیدوستی، آهو خردمند و فرهاد قائمیان توانست سطح بازیگریش را متحول کند.

بابک انصاری علاوه‌بر فیلم شهر زیبا، سال ۱۳۹۶ در سریال بازی نقاب‌ها نیز بازی کرده است. بابک انصاری نکات خوبی از سیروس حسن‌پور کارگردان سریال بازی نقاب‌ها آموخت و تجربه ارزشمندی از بازی در کنار هنرمندانی چون لیلا برخورداری، جعفر دهقان، منوچهر آذر و صفا آقاجانی بدست آورد.

او سال ۱۳۸۲ برای فیلم شهر زیبا به کارگردانی اصغر فرهادی توانست در ۲۲مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین نقش اول مرد نامزد شود.

 

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای او آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. بابک انصاری را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۸۴% آثار وی سینمایی و ۱۶% آثارش تلویزیونی است. در واقع بابک انصاری از مجموع ۱۳ اثری که در کارنامه دارد، در ۱۱ اثر در سینما با نام‌های فیلم ترانه، فیلم تو میمانی، فیلم پاسیو، فیلم ماجان، فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم، فیلم تونل، فیلم خط آفتاب، فیلم کریستال، فیلم نوک برج، فیلم رویای خیس و فیلم شهر زیبا به ایفای نقش پرداخته و در ۲ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال بازی نقاب‌ها و سریال رخصت بازی کرده است.

همچنین این بازیگر به زبان فارسی مسلط است.

بابک انصاری در منظوم

در بیوگرافی بابک انصاری آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با زندگی بابک انصاری و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار او در منظوم سر بزنید. همه ۱۳ اثر مهم او در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار بابک انصاری در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر بابک انصاری در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی این بازیگر درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که زندگی نامه  بابک انصاری بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم شهر زیبا محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی بابک کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم تو میمانی محسوب می‌شود.

اگر در مورد او نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران بابک انصاری کرده باشید. 

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

سطل زباله

سطل زباله   پلاستیکی 360 لیتری بزرگ ترین سطل دو چرخ در ایران

این سطل زباله   از جنس پلی اتیلن با مقاومت و دوام عمر بالا بوده و حجم زیادی از زباله را میتوان در آن جمع آوری و حمل نمود . این سطل زباله   به همراه مدل 240 لیتری مناسب ترین مدل جهت ساختمانها و آپارتمانهای بزرگ و بیمارستانها میباشند

سطل زباله

مناسب جهت استفاده در ساختمانهای مسکونی ، ادارات ، راه روها و راه پله ها ،،بیمارستان ها ، مراکز بهداشتی ، آشپرخانه ها ، کارخانجات و ....

سطل زباله سبلان

ویژگی های سطل زباله سبلان   360 لیتری :

  • قابلیت ارائه در دو مدل درب
  • مناسب جهت استفاده در سطح شهر و محوطه
  • تقویت دسته های  سطل زباله سبلان   بوسیله لوله فلزی
  • تخلیه مکانیزه
  • قابلیت پدال دار شدن  سطل زباله سبلان
  • جابجایی آسان
  • دارای دو عَدد چرخ تو پر لاستیکی
  •  بدنه از پلی اتیلن فشرده
  • رنگبندی متنوع جهت استفاده برای تفکیک مواد و ...
  •  ظاهری زبیا و مستحکم
  •  سطل زباله سبلان
  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور


مطابق جدول زمانبندی سال 96، ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور پذیرش در بهمن ماه 1396، همزمان با استقرار اطلاعات ثبت نامی داوطلبان، بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور ، به منظور مشاهده و ویرایش اطلاعات، از 23 مهرماه 96 آغاز و تا 30 مهر ادامه یافت. پیش بینی می شود که در سال 97 نیز، ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور پذیرش بهمن، در نیمه ی دوم مهرماه آغاز و تا پایان مهر ادامه یابد. با توجه به اینکه دفترچه ثبت نام در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور پذیرش مهرماه، مدتی است که منتشر نشده است، با توجه به ظرفیت دانشگاه ها، امکان پذیرش مهرماه در سال 97، بر طبق دستورالعمل ها و سیاست های پذیرش دانشگاه پیام نور صورت می پذیرد، لذا توصیه ما این است که اگر در سال 97 قصد شرکت در آزمون فراگیر پیام نور را دارید، اخبار     ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور     را از اردیبهشت ماه دنبال نمایید.


 شرایط و نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد پیام نور


دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد، به صورت پذیرش از طریق کنکور و یا به صورت فراگیر اقدام به جذب دانشجو می نماید. ثبت نام به صورت اینترنتی بوده و با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می پذیرد. مطابق ضوابط سازمان سنجش، هر داوطلب مجاز به انتخاب یک گروه آموزشی و حداکثر 20 کد رشته محل از دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می باشد.     ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور      نیازمند داشتن شرایط عمومی (اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی، نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران، عدم احراز فساد اخلاقی و برخوداری از توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی) و  شرایط اختصاصی شامل مدارک تحصیلی (مدرک کارشناسی پیوسته و یا ناپیوسته رسمی مورد تأیید وزارتین) و مشمولیت مقررات وظیفه عمومی است. شایان ذکر است که داوطلبان می توانند بدون توجه به نوع رشته ی تحصیلی خود در مقطع کارشناسی در یک گرایش از رشته های امتحانی در مقطع کارشناسی ارشد (به جز رشته های مهندسی معماری و طراحی شهری) ثبت نام کنند، ولی باید این نکته را به خاطر داشته باشند که اگر رشته ی انتخابی در مقطع کارشناسی ارشد با رشته ی کارشناسی شان همنام نباشد، موظف اند در دوره ی دانشجویی علاوه بر واحدهایی که بایستی در مقطع ارشد بگذرانند، حداکثر تا 12 واحد جبرانی نیز از مقطع کارشناسی همان رشته، با موفقیت سپری نمایند. آغاز      ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور      از نیمه ی دوم مهرماه


دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 97-96


علاقه مندان به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97-96 می توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور  مراجعه نمایند و دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود بفرمایند. دفترچه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور  پذیرش بهمن ماه، معمولاً نیمه ی دوم مهرماه منتشر می شود. شایان ذکر است که مطالعه ی دفترچه ی راهنمای آزمون، پیش از ثبت نام الزامی است.


ثبت نام غیر حضوری ارشد دانشگاه پیام نور


پذیرفته شدگان موظف اند که در مهلت زمانی مقرر، نسبت به آماده نمودن فایل اسکن شده مدارک شامل صفحات شناسنامه و کارت ملی (پشت و رو)، مدرک کارشناسی، مدرک مبین وضعیت نظام وظیفه و عکس 3x4 با زمینه روشن ( با حجم حداکثر 250 کیلوبایت و فرمت jpg یا jpeg)، اقدام نموده و به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سایت دانشگاه پیام نور ثبت نام خود را تکمیل نمایند.


مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97


مطابق جدول زمان بندی مندرج در دفترچه راهنمای     ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور      سال 96، بازه ای یک هفته ای (30-23 مهرماه) به منظور ثبت نام و استقرار اطلاعات ثبت نامی داوطلبان بر روی پایگاه سنجش آموزش کشور، به منظور ویرایش اطلاعات، در نظر گرفته شد. پیش بینی می شود که در سال 97 نیز با انتشار دفترچه راهنمای آزمون، بازه ی زمانی یک هفته ای، به منظور ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 97 در نظر گرفته شود.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

موتور ساعت دیواری

همانطور که همه ما می دانیم ساعت وسیله ای است برای اندازه گیری زمان. این وسیله از قدیم تاکنون تفاوت های زیادی داشته است. بشر در طول تاریخ از روش های مختلفی برای اندازه گیری زمان استفاده می کرده است از این رو می شود به درک این موضوع رسید که زمان چقد برای ما مهم است. ر خانه ی همه ما حداقل یک ساعت وجود دارد. اما ساعت دیواری که با موتور ساعت دیواری کار می کند همیشه جزو وسایلی بوده است که علاوه بر کارای معمول همه ساعت ها زیبایی خاصی به منازل ما می دهد.

نقطه مشترک همه ساعت ها موتور آن است. حال می خواهد این ساعت دیواری باشد، رومیزی و یا مچی. حال می خواهیم در این مقاله کمی درباره موتور ساعت، به طور خاص و ویژه موتور ساعت دیواری صحبت کنیم.

ساختار موتور ساعت دیواری

همانطور که گفتیم هسته اصلی و مشترک تمام ساعت ها موتور است. موتور ساعت دیواری اکثرا برخلاف ساعت های مچی که پنهان است، قابل رویت است. موتور ساعت دیواری دقیقا در پشت و وسط صفحه ی ساعت قرار می گیرد. درون این موتور چرخ دنده ها قرار دارند.

وقتی که باتری را درون موتور ساعت دیواری قرار می دهیم، این چرخ دنده ها شروع به حرکت می کنند در نهایت این حرکت چرخ دنده ها موجب به حرکت درآمدن عقربه ها می شود.

انواع موتور ساعت دیواری

موتور ساعت دیواری به نوع تقسیم می شوند: موتورهای روان گرد یا بی صدا و موتورهای تیک تاک

همانطور که از اسمشان پیداست، موتور ساعت دیواری روان گرد یا بی صدا به صورت متناوب می چرخد و هیچ مکثی ندارد. از این رو شما هیچ صدای از ساعت نمی شنوید.

اما در رابطه با موتورهای ساعت دیواری که به آن تیک تاکی می گویند، باید گفت که این موتورها در هرثانیه یک مکثی انجام می دهند که همین موجب یک صدای تیک می شود. این صدا اغلب برای انسان ها شیرین و لذت بخش نیست مخصوصا شب ها به هنگان خواب.

اندازه موتور ساعت دیواری

همه شرکت ها در دنیا که موتور ساعت دیواری تولید می کنند باید یک استانداردی رو در رابطه با اندازه موتور ها رعایت کنند.

همه ی این موتورها ابعادی به اندازه 15*5.5*5/5 میلی متر دارند که همواره این اندازه ثابت است.

در این مطلب سعی شد تا شما را اندکی با ساختار و انواع موتور ساعت دیواری آسنا کنیم. امیدواریم که این مطلب برایتان مفید باشد. در زیر نمونه ای از یک موتور ساعت دیواری آرام گرد رو می بینید.

کشور سازنده

چین

نوع

آرام گرد(بی صدا)

شفت

10 میلی متر

کد تخصصی

6363

موارد استفاده

مناسب برای ساعت هایی با صفحه ضخیم

متعلقات

یک دست عقربه, مهره, واشر

بسته بندی

صفحه 100 عددی, کارتن 500 عددی

 

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

سارا نجفی

کوتاه از سارا نجفی

سارا نجفی بازیگر جدید و نوظهور سینما و تلویزیون ایران است. وی سال ۱۳۶۳ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار این بازیگر می‌توان به بازیگری در سریال دلدادگان اشاره کرد.

سارا نجفی در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم سارا نجفی در این سال، بازیگری در سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی محسوب می‌شود.

سارا نجفی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال ۱۳۹۶ در ۳۳ سالگی در سریال دلدادگان نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. شاید مهم‌ترین بخش بیوگرافی سارا نجفی بازی در سریال دلدادگان بوده است. زندگی حرفه‌ای و بازیگری سارا نجفی را باید مدیون اعتماد منوچهر هادی باشیم. چرا که اگر منوچهر هادی به عنوان کارگردان به سارا نجفی برای بازیگری در سریالش اعتماد نکرده بود، شاید سارا نجفی مسیر سخت‌تری را باید برای دنیای بازیگری خود انتخاب می‌نمود. از سارا نجفی نقل قول شده است که برای بازی خود در سریال دلدادگان و همکاریش با منوچهر هادی به‌عنوان کارگردان ابراز رضایت کرده است. این بازیگر توانست با بازی در سریال دلدادگان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند، مخصوصا همکاری در کنار بازیگران نظیر حمید گودرزی ، ملیکا شریفی نیا، سمیرا حسن پور و علیرضا استادی توانست سطح بازیگریش را متحول کند.

سارا نجفی با علی سخنگو بازیگر ازدواج کرده است.

همچنین او به زبان فارسی مسلط است.

سارا نجفی در منظوم

در مجموع در کارنامه ۳۴ ساله و بیوگرافی سارا نجفی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی سارا نجفی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار این بازیگر در منظوم سر بزنید. همه ۱ اثر مهم ایشان در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار سارا نجفی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر سارا نجفی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی سارا نجفی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی سارا نجفی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است،سریال دلدادگان محسوب می‌شود.

بیوگرافی سارا نجفی در منظوم

اگر در مورد بیوگرافی سارا نجفی نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران سارا نجفی کرده باشید. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی سارا نجفی ، آثار سارا نجفی ، جوایز سارا نجفی ، همکاران سارا نجفی ، گالری عکس سارا نجفی ، قد سارا نجفی ، وزن سارا نجفی ، رنگ چشم سارا نجفی ، وضعیت تأهل و همسر سارا نجفی ، فرزندان سارا نجفی ، حواشی سارا نجفی و کودکی سارا نجفی می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.

سارا نجفی از بازیگران جویای نام کشور عزیز ما ایران است و آینده‌ی درخشانی در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون دارد. ناگفته نماند که این بازیگر به عرصه تئاتر و هنرهای نمایشی نیز بی‌تفاوت نیست و به این بخش علاقمند هست. سریال دلدادگان و سال ۱۳۹۶ پایان فعالیت‌های سارا نجفی نیست، کارشناسان معتقد هستند بازیگری سارا نجفی پخته‌تر می‌شود و به‌زودی او را با بازی‌های درخشان‌تری در عرصه سینما و تلویزیون خواهیم دید.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

مبلمان بابل

مبلمان بابل

در بین انواع مختلف    مبلمان بابل  موجود در بازار بین المللی، مبلمان رتن از جمله جدید ترین نوع مبلمان بابل می باشد که به جهت زیبایی و کیفیت به سرعت جای خود را در بین عموم باز کرده است. مبلمان رتن در دو نوع طبیعی –Original Furniture ( ساخته شده از الیاف های بدست آمده از گیاه خیزران) و مصنوعی-PE Rattan (ساخته شده از الیاف مصنوعی مانند پلی اتیلن و یا پلی پروپیلن) در دنیا موجود میباشد.

مبلمان رتن طبیعی با وجود زیبایی و جذابیت بصری    مبلمان بابل    ، با وجود قیمتهای بالا، در برابر شرایط محیطی مانند رطوبت و اشعه آفتاب و ... از دوام خوبی برخوردار نیستند. اما مبلمان ساخته شده از رتن مصنوعی که پوشش آن توسط هنرمندان این عرصه با دست ساخته می شود، علاوه بر داشتن قیمت مناسب و تنوع طرح و رنگ، در برابر رطوبت، آب، اشعه UV ، قارچ و جلبک، زنگ زدگی و ... مقاوم بوده و نیاز به هیچ گونه مراقبت ویژه ای ندارد. دوام این محصولات در شرایط خاص آب و هوایی همواره به عنوان یکی از مزایای مبلمان بابل به شمار رفته است.

اسکلت این نوع   مبلمان بابل    از آلومینیوم مقاوم و سبک می باشد که سبب گردیده قابلیت جابه جایی آسان و سبکی این نوع محصولات از دیگر مزایای چشمگیر آنها محسوب گردد.

امروزه به دلیل کیفیت بالای مبلمان بابل به جهت تداوم کاربری و همچنین امکان استفاده از آن هم در فضاهای داخلی و هم خارجی ، در اکثر مناطق توریستی و تفریحی و هتلهای اروپا و آمریکا و اخیرا خاور میانه، شاهد استفاده وسیع مبل حصیری در اماکن عمومی شامل هتلها، رستورانهاف کافه ها، مجتمع های تفریحی و ساحلی، روف گاردن ها و ... هستیم.

 

مبل حصیری

مبلمان فضای خارجی، مبل حصیری outdoor،     مبل حصیری    ویلایی یا مبلمان باغ و محوطه باز سازه های مقاوم در برابر رطوبت و آفتاب می باشند که از نظر تکنیک ساخت بسیار قوی تر از مبلمان  فضای داخلی بوده و کاربری متفاوتی دارند.

عمده مواد اولیه این سازهها آهن و آلومینیوم بوده و هر کدام از مزایا و معایبی برخوردار می باشد.

این سازه ها طراحی های متنوعی داشته و استفاده آن به جهت به صرفه بودن آنها در مناطق مختلف  رو به گسترش می باشد.

این سازه ها با ویژگیهای ذکر شده از محبوبیت خاصی برخوردارند که این محبوبیت رو به رشد حتی جهت استفاده در محیط های آپارتمانی می باشند.

این سازه ها با ویژگیهای ذکر شده    مبل حصیری     محبوبیت خاصی برخوردارند که این محبوبیت رو به رشد حتی جهت استفاده در محیط های آپارتمانی می باشند.

مبلمان های OUTDOOR ،     مبل حصیری   ویلایی ، مبلمان باغ و مبلمانهای فضای باز دارای گوناگونی بسیاری در مدل و کاربرد هستند که شما می توانید نسبت به کاربردمبل حصیری به طراحی محیط خود اقدام ورزید.

* رنگ بندی فریم : - قهوه ایی-

* رنگ بندی تشک : کرم

* نیاز به نصب : ندارد

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

باتری دوربین

باتری دوربین عکاسی

شاید مهم ترین دغدغه عکاسان و کسانی که با دوربین عکاسی به سک نحوی سر و کار داردن، باتری دوربین باشد. اسن موضوع برای همه آن ها مهم است که از چه  رندی و مربوط به چه کشوری این باتری را فراهم می کنند. چون عدم استفاده از یک باتری خوب برای دوربین عکاسی می تواند تبعات سنگینی مثل خراب شدن دوربین به مرور زمان داشته باشد. در گذشته از باتری های نیکلی برای دوربین ها استفاده میشد به نحوی که وقتی آن را می خریدید به شما میگفتند که هشت تا ده ساعت بگذارید تا شارژ شود بعد استفاده کنید اما باتری های لیتیمی نیازی با این مدل شارژ کردن ندارند.

یک نکته جالب این است که بهتر است بدانید که از باتری دوربین برای قلاده سگ نیز استفاده می شود. ینی شما می توانید با خرید یک باتری از آن برای دو کاربرد مختلف یکی استفاده برای دوربین دیجیتال عکاسی و یک قلاده سگ دیجیتالی استفاده کنید.

همانطور که گفیتم برای عکاسان حرفه ای داشتن و خرید یک باتری دوربین خوب نکته مهمی است اما مهم تر از همه این ها استفاده و نحوه نگهداری این باتری است.

این که چگونه طول عمر مفید یک باتری دوربین را بالا ببریم یک سری باید ها و نباید ها وجود دارد که باید انجام دهیم.

چند روش افزایش طول عمر باتری دوربین

منطقا روش ها و کارهای زیادی برای تحقق این امر وجود دارد. که شاید خیلی از آنها را شما بدانید. حال باهم به مطالعه چند روش اساسی برای انجام این کار در ذیل می پردازیم.

1-      اگر هربار منتظر شوید تا باتری دوربین کامل تخلیه شود سپس آن را به شارژ بزنید باعث کاهش طول عمر باتری شده اید. نیازی نیست که هربار بذارید این اتفاق بیفتد اما لازم است که ماهی یکبار اجازه دهید تا باتری کامل تخلیه شود.

2-      منطقی است که میزان مصرف باتری ها در دوربین های مختلف با هم فرق دارد. نکته مهم این است بتوانیم حتی با دوربینی که میزان مصرف باتریش خیلی بالا است چگونه رفتار کنیم. برخی از امکانات دوربین ها اصطلاحا خوره ی باتری هستند. باید به یاد داشته باشیم که در صورت عدم نیاز از آن ها  استفاده نکنیم. مثل وای فای، بلوتوث، جی پی اس، لرزشگیر، سنسور اتوماتیک تمیز کننده حسگر و ... . همه این ها جزو ویژگی های خوب یک دوربین هستند اما وقتی یک زمانی به آنها نیاز نداریم چرا باید بیهوده باتری دوربین الکی به هدر برود؟!!!

3-      مواقعی که کلا با دوربین کار نداریم آن را خاموش کنیم و نگذاریم تا روشن بماند.

سعی کردیم تا در این مقاله کمی درباره باتری دوربین و نحوه نگهداری صحیح آن صحبت کنیم امیدواریم که این مطلب مفید باشد. 

در ذیل نمونه از یک باتری دوربین را میبیند که در قلاده سگ نیز استفاده می شود.

BRAND

golden power

کشور سازنده

چین

ولتاژ

6 ولت

نوع

آلکالاین

کد تخصصی

4LR44-476A

موارد استفاده

قلاده های ساکت کننده و GPS دار سگ و دوربین و دستگاه های الکترونیکی

بسته بندی

پک 1 عددی

 

 

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

تکمیل ظرفیت کنکور


تکمیل ظرفیت کنکور 97


تکمیل ظرفیت کنکور فرصت مغتنمی است برای داوطلبانی که در انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد پذیرفته نشده اند. این دسته از داوطلبان ناامید نباشند چون هم دانشگاه آزاد و هم دانشگاه سراسری زمانی را برای    تکمیل ظرفیت کنکور     اعلام می کنند و در زمانی که برای تکمیل ظرفیت اعلام می شود داوطلبان می توانند برای ثبت نام اقدام کنند. با توجه به اهمیت تکمیل ظرفیت کنکور مقاله ای را به بررسی این موضوع اختصاص داده ایم. با همراه باشید.



تکمیل ظرفیت کنکور چیست؟


پس از اعلام نتایج کنکور در پاییز هر سال دانشگاه های آزاد و سراسری، رشته محل هایی که جای خالی دارند را اعلام می کنند و به صورت جداگانه برای پذیرش فراخوان می دهند. داوطلبانی که در انتخاب رشته پذیرفته نشده اند یا از رشته و محل قبولی راضی نیستند می توانند در     تکمیل ظرفیت کنکور     شرکت کنند. دقت کنید که تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و سراسری مجزا است و برای هر کدام می بایست جدا اقدام کنید. فقط داوطلبانی می توانند در     تکمیل ظرفیت کنکور     دانشگاه های آزاد و سراسری شرکت کنند که در کنکور سراسری شرکت کرده باشند. در ادامه مقاله تکمیل ظرفیت کنکور ،درباره زمان تکمیل ظرفیت و نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکورو نیز چند نکته بسیار مهم توضیح می دهیم.


تکمیل ظرفیت کنکور سراسری


تکمیل ظرفیت کنکور سراسری یک بار برای دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی در آبان ماه انجام می شود و یک بار برای دوره های روزانه و شبانه و مجازی و پردیس خودگردان در آذر ماه. تکمیل ظرفیت به صورت اینترنتی در سایت سنجش انجام می شود. همه داوطلبانی که در کنکور سراسری 97 شرکت کرده باشند می توانند در تکمیل ظرفیت هم شرکت کنند ولی اگر در تکمیل ظرفیت پذیرفته شوند، قبولی قبلی شان لغو می شود، به خصوص داوطلبانی که در دوره روزانه پذیرفته شده اند، قبل از اقدام به تکمیل ظرفیت، به این نکته دقت کنند. نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری به این صورت است که پس از منتشر شدن دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت، داوطلبان کدرشته های محل های موردنظر خود را از دفترچه انتخاب کرده و آنها را اولویت بندی می کنند و در سایت سنجش ثبت می کنند. می توانید حداکثر 50 کدرشته را انتخاب کنید. حتما در پایان کد رهگیری را دریافت کنید و آن را در جای مطمئنی یادداشت کرده و نگهداری کنید.


تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد


تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اواخر مهر یا اوایل آبان ماه انجام می شود. در تکمیل ظرفیت آزاد شما می توانید از دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 20 کدرشته محل را انتخاب کنید. شما می توانید کد رشته های زیر مجموعه گروه آزمایشی که در کنکور آن شرکت کرده اید را در تکمیل ظرفیت انتخاب کنید؛ یعنی اگر در کنکور انسانی شرکت کرده اید در تکمیل ظرفیت کنکور هم مجاز هستید رشته های گروه آزمایشی انسانی را انتخاب کنید. اگر شما در کنکور شرکت کرده و در دانشگاه آزاد انتخاب رشته کرده اید و در شهریور ماه نام شما به عنوان قبول شده اعلام شده است، می توانید بازهم در تکمیل ظرفیت شرکت کنید ولی مانند تکمیل ظرفیت کنکور سراسری اگر در رشته ای پذیرفته شوید، قبولی شهریور ماه دانشگاه آزاد شما لغو خواهد شد. تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اینترنتی است و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می شود. در نهایت پس از بررسی نکات مرتبط با تکمیل ظرفیت کنکور  ، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله    تکمیل ظرفیت کنکور     بزنید. 

اگر سوالی در زمینه تکمیل ظرفیت کنکور 97 دارید با مشاوران حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

سریال تلویزیونی زندگی از نو

این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی علی محمد قاسمی به تازگی در گیلان تالش در تاریخ بیست و پنج آذر 96 مقابل دوربین رفته است. همانطور که گفته شد علی محمد قاسمی کارگردان این مجموعه تلویزیونی و مهدی شفیعی کارگردان آن است. نکته ای جالب درباره ی سریال زندگی از نو، حضور ستاره اسکندی به عنوان بازیگردان در این مجموعه است. طبق گفته مهدی شفیعی، تهیه کننده مجموعه تلویزیونی زندگی از نو ممکن است که در سکانس هایی شاهد حضور ستاره اسکندری به عنوان بازیگر در سریال زندگی نو  باشیم.

درباره ی سریال زندگی از نو

این مجموعه تلویزیونی در 30 قسمت قرار است که تهیه شود و به زودی آن را از شبکه پنج سیمای رسانه ملی خواهیم دید. شنیده ها حاکی از این است که قرار بر این بود که این مجموعه تلویزیونی بعد از ماه مبارک رمضان پخش شود. خلاصه داستان سریال زندگی از نو از این قرار است که به زندگی یک زوج جوان می پردازد که برای رسیدن به یک هدف مشترک به شمال سفر می کنند. گفتنی است که زندگی از نو نخستین تجربه کارگردانی سریال علی محمد قاسمی است که امیدواریم تجربه ای خوب برای او و عواملش در این فیلم باشد.

عوامل سریال زندگی از نو

نویسندگان این مجموعه آزیتا رصافی، لیلا نادری و مرضیه خدوی هستند. کارگردان و تهیه کننده این سریال نیز در بالا ذکر شدند. اما نکته جالب درباره سریال زندگی از نو بازیگران آن هستند که اکثر از بازیگران معروف ، با سابقه و نام آشنای سینما و تلویزیون هستند. بازیگران این اثر عبارت اند از: خیام وقار کاشانی، ژیلا آل رشاد، مینا جعفرزاده، مرتضی ضرابی، اکبر معززی، امیر حسین صدیق با هنرمندی رضا کیانیان و علیرضا خمسه . نکته جالب حضور علی انصاریان بازیکن پیشکسوت پرسپولیس درسریال زندگی از نو است.

بازیگران اصلی این سریال قرار است که بدون لهجه اشند اما بازیگران محلی و بومی این مجموعه لهجه دارند. اما درباره داشتن لهجه یا نداشتن بازیگران سریال زندگی از نو هنوز تصمیم جدی گرفته نشده است اما طبق گفته ها ممکن است که بازیگران مهمان نیز لهجه داشته باشند.

مضمون سریال زندگی از نو

این سریال به مقوله طبیعت و محیط زیست می پردازد. در این سریال زوج جوان که نقش های اصلی این مجموعه هستند یک کمپ گردشگری ایجاد می کنند که در این مسیر با مشکلاتی نظیر مشکل اقتصادی رو به رو می شوند. که یک معضل اجتماعی روز است.

امیدواریم که سریال زندگی از نو در زمان پخش موفق باشد.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

مبل ویلایی

مبل ویلایی


در بین انواع مختلف   مبل ویلایی   فضای باز  موجود در بازار  بین المللی، مبلمان رتن از جمله جدید ترین نوع مبلمان می باشد که به جهت زیبایی و کیفیت به سرعت جای خود را در بین عموم باز کرده است. مبلمان  رتن در دو نوع طبیعی –Original Furniture  ( ساخته شده از الیاف های بدست آمده از گیاه خیزران) و مصنوعی-PE Rattan  (ساخته شده از الیاف مصنوعی مانند پلی اتیلن و یا پلی پروپیلن) در دنیا موجود میباشد.
مبلمان رتن طبیعی با وجود زیبایی و جذابیت بصری ، با وجود قیمتهای بالا، در برابر شرایط محیطی مانند رطوبت و اشعه آفتاب و ... از دوام خوبی برخوردار نیستند. اما مبل ویلایی ساخته شده از رتن مصنوعی که پوشش آن توسط هنرمندان این عرصه با دست ساخته می شود،  علاوه بر داشتن قیمت مناسب و تنوع طرح و رنگ، در برابر رطوبت، آب، اشعه UV ، قارچ و جلبک، زنگ زدگی و ... مقاوم بوده و نیاز به هیچ گونه مراقبت ویژه ای ندارد. دوام این محصولات در شرایط خاص آب و هوایی همواره به عنوان یکی از مزایای آنها به شمار رفته است.
اسکلت این نوع مبلمان از آلومینیوم مقاوم و سبک می باشد که سبب گردیده قابلیت جابه جایی آسان و سبکی این نوع محصولات از دیگر مزایای چشمگیر آنها محسوب گردد.
امروزه به دلیل کیفیت بالای محصولات مبل ویلایی به جهت تداوم کاربری و همچنین امکان استفاده از آن هم در فضاهای داخلی و هم خارجی ، در اکثر مناطق توریستی و تفریحی و هتلهای اروپا و آمریکا و اخیرا خاور میانه، شاهد استفاده وسیع آن در اماکن عمومی شامل هتلها، رستورانهاف کافه ها، مجتمع های تفریحی و ساحلی، روف گاردن ها و ... هستیم.
ست میز و صندلی 7 نفره گالریا با تشک
ست میز و صندلی 7 نفره گالریا با تشک از جمله ست های زیبای موجود در کالاپلاست است که قصد داریم در این مبحث با بیان مشخصات و ویژگی های آن شما را در انتخابی بهتر یاری کنیم. 

شما عزیزان می توانید ست های مختلف را در کالاپلاست مشاهده کنید همچنین می توانیدمبل ویلایی را در رنگ ها و ظرفیت های مختلف سفارش بدهید.

پیشنهاد می کنیم با ادامه ی مطلب همراه ما باشید تا با جزئیات ست میز و صندلی 7 نفره گالریا با تشک آشنا شوید.


مبلمان ویلایی


ویژگی های مبل ویلایی
لازم است قبل از بیان ویژگی های ست میز و صندلی 7 نفره گالریا با تشک بگوییم این ست از صندلی ها و میز جلو مبلی حصیری گالریا تشکیل شده است که با ویژگی های هر یک به طور مجزا آشنا شده اید.

مبل ویلایی در کافه ها باغ ها و منازل مورد استفاده قرار می گیرد .مواد اولیه  موجود در این محصول آن را در برابر آسیب های مکانیکی و عوامل جوی محافظت می کند همچنین جنس این مبلمان از پلیمر خاص(تکنوراتن) است و با توجه به مقاومت بالای آن در برابر نور آفتاب می توان آن را با خیال آسوده در محیط های باز مانند حیاط و باغ مورد استفاده قرار داد.

مواد اولیه  این کالا با کیفیت می باشد و طول عمر محصول را بالا برده است، ظاهر زیبای این محصول دلیل قانع کننده ای برای خرید آن محسوب می شود.

ویژگی دیگر ست میز و صندلی 7 نفره گالریا با تشک قابلیت منتاژ و جدا کردن آن است.

مبل ویلایی به صورت تکی در کالاپلاست موجود است، برای مشاهده و سفارش صندلی اضافه اینجا کلیک کنید.

مبل ویلایی به صورت تکی در کالاپلاست موجود است،

برای خرید ست میز و صندلی 7 نفره گالریا با تشک با کالاپلاست تماس بگرید.

  • mahdi yari