idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

پیوندهای روزانه
پیوندها

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ست تیکا

ست تیکا

استفاده از فضاهایی که تا کنون از آنها برای دورهمی های خانوادگی استفاده نشده است با چیدمانی زیبا تبدیل به دنج ترین مکان می شود که می توانید خاطره های باورنکردنیی ثبت کنید.استفاده از برخی ست ها که شامل میز و صندلی است ، زیبایی غیر قابل وصفی را به محیط عرضه می کند، در ادامه شما را میزو صندلی آشنا خواهیم کرد که هم زیبا و هم راحت و با کیفیت است.پیشنهاد ویژه ی کالاپلاست به شما عزیزان محصولی منحصر به فرد و خاص است که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.    ست تیکا    از مبل های پلاستیکی حصیربافت گالریا با تشک و میز 6 نفره مستطیل بوستون تشکیل شده است.مبل پلاستیکی حصیربافت گالریا با تشک به صورت تکی در کالاپلاست موجود است در صورت تمایل به مشاهده و سفارش صندلی اضافه بر روی عبارت مبل پلاستیکی حصیربافت گالریا با تشک کلیک کنید.میز 6 نفره مستطیل بوستون نیز به صورت تکی در کالاپلاست موجود است در صورت تمایل به مشاهده و سفارش میز اضافه بر روی عبارت میز 6 نفره مستطیل بوستون کلیک کنید.از جمله نکاتی که قبل از خرید ست تیکا باید به آن توجه کنید ویژگی های این میز است بنابراین همراه ما باشید تا   ست تیکا    را بیشتر بشناسید.این ست از جنس پلیمر خاص ساخته شده که مقاوم در برابر نور خورشید و رطوبت است .ست تیکا قابل مونتاژ و جدا شدن از هم است که در هنگام تحویل به مشتریان عزیز این مجموعه قطعات به یکدیگر متصل می شوند.این   ست تیکا    از جنس پلیمر خاص ساخته شده که مقاوم در برابر نور خورشید و رطوبت است ، با ظاهری زیبا و شیک به شکل حصیربافت که می توانید از آن در محیط های خارج از منزل و در فضای باز استفاده کنید.با توجه به این محصول مقاوم در برابر رطوبت است می توانید آن را با آب شست و شو دهید و نگران پوسیدگی و از بین رفتن محصول نباشید شما عزیزان می توانید این ست را در  رنگ های مختلف و پر طرفدار سفارش دهید.از مهم ترین ویژگی های این محصول قیمت مناسب آن است شما عزیزان می توانید تعداد صندلی ها را با توجه به نیاز خود افزایش دهید.

ویژگی ست تیکا

ست تیکا از یک میز شش نفره و دو مبل دونفره حصیر بافت به علاوه دو مبل تک نفره حصیر بافت تشکیل شده است ، با توجه به اینکه هر قطعه به طور مجزا هم عرضه می شود می توانید صندلی ها را افزایش دهید.اگر قصد خرید   ست تیکا     را دارید این محصول را به صورت اینترنتی و یا از طریق شماره های درج شده سفارش دهید. در صورت تمایل می توانید ابعاد و ویژگی های مبل پلاستیکی حصیربافت گالریا با تشک را مطالعه و در صورت نیاز تعداد صندلی ها را افزایش دهید.بخشها : مبلمان 6 نفرهست میز و صندلی رستوران و کافی شاپست میز و صندلی 6 نفرهمیز و صندلی ناهارخوریست میز و صندلی حصیربافتست میز و صندلی پلاستیکی

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

فیلم شعله ور

فیلم شعله ور

خلاصه داستان فیلم شعله ور

فیلم سینمایی شعله ور درباره‌ی کسی است که تمام سعی خود را می‌کند که زندگی بی دغدغه‌ای داشته باشد اما تنش‌های روحی،‌ خانوادگی و محیطی او را در محاصره قرار می‌دهند.

بازیگران فیلم شعله ور

امین حیایی، دارا حیایی، زری خوشکام، بهمن پرورش، فرید قبادی، مژگان صابری و پانته‌آ مهدی نیا

سایر عوامل فیلم شعله ور:

در ادامه با عوامل فیلم شعله ور آشنا خواهید شد.

نویسنده: حمید نعمت‌الله، هادی مقدم دوست، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا / دستیار اول کارگردان: سعید بیات / مدیر برنامه‌ریزی: داوود باقری / صدابردار: علی عدالت دوست/ طراح گریم: مهرداد میرکیانی / طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی/ مدیر تولید: فرشید رئوفی/ جانشین تولید: مرتضی پیرهادی / مدیر تدارکات: سعید رضوی / تدوین‌گر: مهدی سعدی/ عکاس: امیرحسین شجاعی/ دستیار تهیه‌کننده: سید سجاد طباطبایی/ مشاور رسانه‌ای: ملیکا راد / مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

اطلاعات پخش فیلم شعله ور

بهمن سبز

تاریخ اکران:

فیلم شعله ور در تاریخ ۹۷/۰۵/۲۴ اکران خواهد شد.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

سبد صنعتی

سبد صنعتی

سبد صنعتی   از لوازم ضروری برای حمل و نقل و نگهداری مواد مختلف است. سبد های صنعتی با توجه با کاربردهای مختلفی که دارند در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند به عنوان مثال سبدهایی برای حمل و نگهداری میوه ها ، مرغ و ... .

در این مقاله سبد صنعتی پلاستیکی کد 3087 را خدمت شما عزیزان معرفی می کنیم ،    سبد صنعتی    پلاستیکی کد 3087 موجود در کالاپلاست برای کاربرد های مختلف نام برده شده است در ادامه ویژگی های این محصول و مشخصاتی نظیر ابعاد آن را مشاهده می کنید ، همراه ما باشید.

ویژگی های سبد صنعتی

ویژگی های    سبد صنعتی    پلاستیکی کد 3087 را در ادامه ببینید و در صورت نیاز آن را از کالاپلاست خریداری کنید تا با قیمت مناسب و کیفیت بالا آن را تهیه کنید.

سبد صنعتی پلاستیکی کد 3087 از پلی اتیلن سنگین و رنگ مستربچ ساخته شده است.
مواد کمکی استفاده شده شده در سبد صنعتی پلاستیکی کد 3087 جهت ایجاد مقاومت در مقابل نورآفتاب (اشعه ماورای بنفش ) می باشد، بنابراین در بلند مدت دچار پریدگی رنگ و یا ترکهای سطحی و عمقی نمی شود.
سبد صنعتی پلاستیکی کد 3087 دارای استحکام بالایی است.
سبد صنعتی پلاستیکی کد 3087 دور باز و کف باز و صاف است.
موارد کاربرد سبد صنعتی پلاستیکی کد 3087 را در ادامه مشاهده کنید :

جهت حمل میوه و محصولات شرکت های غذایی
جهت حمل ونقل محصولات مختلف
جهت حمل مرغ کشتارگاه ها و صنایع گوشتی
مشخصات سبد صنعتی پلاستیکی کد 3087
در ادامه ویژگی های سبد صنعتی پلاستیکی کد 3087 را مشاهده می کنید:

ابعاد : طول 67 و عرض 50 و ارتفاع 40 سانتیمتر

توجه داشته باشید این ابعاد نوشته شده بیرونی هستند.

سبد صنعتی پلاستیکی کد 3087 از جمله محصولات پرکاربرد و پرفروش کالاپلاست است ، اگر شما هم قصد خرید این محصول را دارید آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

پیشنهاد می کنیم از سبد های دیگر همانند    سبد صنعتی    پلاستیکی کد 3880 دیدن فرمایید.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

یخدان مسافرتی

یخدان مسافرتی

در نظر داریم شما را با محصولی پرکاربرد و با کیفیت آشنا کنیم،     یخدان مسافرتی      از محصولات موجود در کالاپلاست است که در ادامه ویژگی های آن را مشاهده خواهید کرد.

همانطور که مطلع هستید امروزه مصرف یخدان تنها در صنعت نیست و در مشاغل مختلف استفاده می شود همچنین مناسب ترین گزینه برای سالم رساندن مواد غذایی به مقصد هنگام مسافرت است. حمل و نقل فراورده های شیلات(ماهی ، میگو و...) ، دارو، حمل خون و ... ، مصارف خانگی از جمله مواردی هستند که از      یخدان مسافرتی      استفاده می شود، اما انتخاب یک یخدان مناسب و به صرفه با توجه به نیاز های مشتریان عزیز اهمیت زیادی دارد بنابراین کالاپلاست یخدان ها را در جنس ها و ظرفیت های متنوع ارائه می کند تا پاسخگوی نیاز تمامی مشتریان عزیز باشد.

همراه ما باشید تا ویژگی های     یخدان مسافرتی      را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم.

 

ویژگی های یخدان مسافرتی

در طراحی یخدان مسافرتی تمامی نیازهای مصرف کنندگان در نظر گرفته شده است تا بدون سختی از این محصول استفاده کنند ، از جمله مشکلاتی که افراد در یخدان های قدیمی داشتند روی هم قرار گرفتن مواد غذایی و ... که در اکثر مواقع باعث بروز مشکل و بهم ریختی محتویات داخل یخدان بود و یا یخ های آب شده که در انتهای یخدان باقی می ماند و .... ، با خرید یخدان مسافرتی از کالاپلاست دیگر مشکلات گفته شده را نخواهید داشت به ویژگی های این محصول توجه کنید.

 

قابلیت نگهداری یخ به مدت 2 روز

قفل ضد زنگ مقاوم جهت حفظ نگهداری محتویات هنگام حمل و نقل

سبد تقسیم جهت نگهداری محتویات دیگر به صورت مجزا مانند کره، پنیر و غیره

شیر تخلیه به منظور سهولت در تخلیه آب اضافی

محفظه ی ضد باکتری

جنس بیرونی بدنه استیل با رنگ الکترواستاتیک مقاوم و جنس داخلی محفظه پلی اتیلن مقاوم در برابر ضربه و بین جداری داخل و بیرونی نگهدارنده دمای پلاستوفوم

دارای دو دسته مقاوم با قابلیت تحمل وزن تا 50 کیلو جهت جابه جایی آسان دارای رنگ بندی متنوع برای هر نوع سلیقه

برای خرید      یخدان مسافرتی      با ما تماس بگیرید.

شما عزیزان می توانید یخدان مسافرتی را نیز مشاهده کنید.

 

  • mahdi yari