idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

پیوندهای روزانه
پیوندها

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اسپری مونت سکرت

اسپری مونت سکرت

مونت سکرت به عنوان محصولی پرفروش و پرطرفدار ارائه می شود در ادامه با این محصول همراه خواهید بود.

 بهترین زمان برای استفاده از مواد خوشبوکننده و ضد تعریق در زیر بغل، بعد از استحمام است، زیرا این مواد مجاری غدد را می‌بندند و موجب کاهش تعریق درطول روز می‌شوند، اسپری مونت سکرت انتخاب بسیاری از مردان خوش سلیقه است.

 بعضی‌ افراد همیشه بوی خوبی می‌دهند تا جایی که می‌توان مسیر حرکت آنها را با عطری که از خود به‌ جا می‌گذارند شناسایی کرد. تا به حال از خودتان پرسیده‌اید راز این بوی خوش چیست؟

 

مونت سکرت می تواند اثربخشیی که مد نظر افراد می باشد را ایفا کند بی شک این اسپری از پرظرفدارترین اسپری خوش بو کننده بدن است.

به گزارش ایسنا به نقل از برترین‌ها، مجله زندگی ایده‌آل با این مقدمه نوشت: به طور حتم این راز به یک عطر گران‌قیمت محدود نمی‌شود چون در میان این افراد خوشبو هستند کسانی‌ که چندان به دنبال خرید عطرهای گران‌قیمت نیستند و از طرف دیگر افرادی هم فقط عطرهای گران‌قیمت می‌خرند ولی هیچ‌گاه چنین خوشبو نیستند؛ اسپری مونت سکرت هر چند نمی‌توان تاثیر نوع عطر را هم در این ماندگاری انکار کرد البته نوع خوب عطر لزوما به معنای گران بودن آن نیست اما جدا از نوع عطر روش‌هایی هم وجود دارد که می‌تواند ماندگاری و پایداری عطر را افزایش دهد و نگذارد که رایحه مطبوع شما به‌زودی و در عرض چند ساعت از بین برود.

 

مونت سکرت Mont Secret 200ml برای آقایان طراحی شده و 48 ساعت ماندگاری دارد.

اسپری مونت سکرت ماندگاری بالا و فوق العاده ای دارد.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

اسپری بدن

اسپری بدن

 

تعریق در روزهای گرم تابستان برای بسیاری از افراد ناخوشایند و آزار دهنده ای است . معمولا تمامی افراد برای جلوگیری از تعریق و یا بوی ناخوشایند آن از مواد آرایشی و بهداشتی مختلف موجود در بازار استفاده می کنند ، اما با شناخت عملکرد هر یک از این مواد می توان انتخاب بهتری داشت. برای رفع بوی عرق مام و اسپری دئودورانت دو گزینه پرطرفدار هستند که عملکرد متفاوتی دارند. مام ها معمولا برای مدتی فرایند تعریق را عقب انداخته و با توجه به رایحه ای که دارند بوی خوشایندی را ایجاد میکنند ، اما برای اطلاع از نحوه عملکرد اسپری دئودورانت مردانه مونت سکرت بادی کر به ادامه ی مطلب توجه کنید.

اسپری بدن مونت لجند بادی کر از محصولات عالی و بسیار پر طرفدار و شناخته شده ای است که اینبار با نام اسپری دئودورانت مردانه مونت سکرت بادی کر به مشتریان و طرفداران عطرهای خاص و ویژه عرضه می شود. 

عملکرد اسپری دئودورانت مردانه مونت سکرت بادی کر

گرچه عرق کرن با بوی ناپسند همراه است ، اما در هر صورت نمیتوان فواید بیشمارش را انکار کرد . تعریق به عنوان سیستم تهویه بدن شناخته می شود و با این عمل مواد زاید از بدن دفع شده و به شادابی افراد کمک می کند. برای از بین بردن بوی بد عرق ، اسپری دئودورانت میتواند گزینه مناسبی برای افراد باشد . با توجه به رایحه های معطر و شیک این اسپری ، گزینه عالی برای افرادی است که در فصل تابستان و یا دیگر فصل ها در اثر فعالیت های روزمره دچار تعریق می شوند . اسپری دئودورانت مردانه مونت سکرت بادی کر  با رایحه ای بسیار دلپذیر از پرطرفدار ترین محصولات این مجموعه است . 

ویژگی اسپری دئودورانت مردانه مونت سکرت بادی کر

اسپری بدن دئودورانت مردانه مونت سکرت بادی کر در گروه اسپری های خوش بو کننده با رایحه ی خنک و شیرین است. با توجه به رایحه ی این نوع اسپری در فصل تابستان و پاییز میتوانید از آن استفاده کرده و احساس خوبی را در طول روز داشته باشید.

رایحه ی ارومتیک فوژه آرام بخش و خنک و شیرین اسپری دئودورانت مردانه مونت سکرت بادی کر ، تنها در عطر های مردانه وجود دارد که حس عجیب و فوق العاده ای را ایجاد می کند.

ماندگاری اسپری بدن دئودورانت مردانه مونت سکرت بادی کر قابل قبول و مناسب است و با پخش بوی عالی از بهترین گزینه ها محسوب می شود. جزئیات بیشتر اسپری دئودورانت مردانه مونت سکرت بادی کر را می توانید در جدول مشخصات مشاهده کنید .

 

  • mahdi yari