idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

پیوندهای روزانه
پیوندها

۱۳ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جاروبرقی صنعتی

در این بخش شما با انواع  جاروبرقی صنعتی, جاروی مرکزی, جاروبرقی هتلی, جاروبرقی ایرانی و انواع جاروبرقی سطلی آشنا خواهید شد.آذین صنعت به عنوان یکی از بهترین تولید کننده های جاروبرقی صنعتی در ایران برند گرین را برای جاروبرقی های صنعتی خود در بین مصرف کنندگان جا انداخته است.جاروبرقی های گرین با موتور صنعتی آلمانی دمل یکی از بهترین جاروبرقی های صنعتی موجود در بازار میباشند که با قیمت بسیار مناسب توسط فروشگاه اینترنتی آذین صنعت عرضه میشوند.

قیمت جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی با قدرت و توان مکش بالاتر جایگزینی برای جاروبرقی های معمولی است تا در مصارف صنعتی مورد استفاده قرار بگیرید.این محصول توانایی مکش آب و خاک را دارد و معمولا دارای دو یا 3 عدد موتور میباشد که قیمت های مختلفی را در بر میگیرد.

جهت راهنمای انتخاب جاروبرقی اینجا کلیک کنید

تفاوت جاروبرقی های صنعتی و جاروبرقی های خانگی از نوع موتور آنها و حجم مخزن می باشد . جاروبرقی صنعتی دارای موتور های با حجم مکش هوای بالاتر و با طول عمر بیشتر می باشد (بیشترین توان موتور های صنعتی 1200 الی 1400 وات می باشد که در مقایسه با موتور های خانگی 2000 وات به مراتب توان بیشتری دارند) البته ظاهر جاروبرقی های صنعتی خشک و خشن است که با کم کردن ظرافت هایی مانند کنترل از روی دسته ، دکمه های لمسی و ...  ایرادات احتمالی دستگاه را کمتر کرده و به طول عمر جاروبرقی را کارگاه ها و کارخانجات افزایش داده است. 

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

نیرو ترانسفو

نیرو ترانسفو

شرکت  نیرو ترانسفو در سال 1355 با هدف تولید انواع ترانسفورماتورهای توزیع و قطعات جانبی آن فعالیت خود را آغاز کرد. ترانسفورماتورهای این برند شامل ترانسفورماتورهای توزیع تا قدرت 1250 کیلو ولت آمپر و ترانسفورماتورهای توزیع با قدرت بالاتر از 1250 کیلو ولت آمپر، انواع ترانسفورماتورهای ویژه جهت نیازهای متفاوت صنعت و قطعات و لوازم یدکی ترانسفورماتور می باشد. نیرو ترانسفو همواره سعی در ارائه محصولات باکیفیت و جلب رضایت و اعتماد مشتریان داشته و در همین راستا، موفق به کسب گواهینامه های متععد نیز شده است. نیرو ترانسفو امروزه با بکارگیری نیروهای متخصص و با رعایت استانداردهای بین المللی، در راستای کاهش تلفات در شبکه های توزیع، گام های مؤثری برداشته و در حال حاضر، در بسیاری از شبکه های توزیع ایران، محصولات تولیدی این شرکت در حال بکارگیری است. 

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

ایران ترانسفو

ایران ترانسفو

ایران ترانسفو به عنوان یکی از مطرح ترین برندهای داخلی در زمینه تولید انواع ترانسفورماتورهای کوچک توزیع تا ترانسفورماتورهای بزرگ قدرت محسوب می شود. کیفیت، مهمترین دغدغه این برند بوده و در همین راستا، شرکت ایران ترانسفو همواره به دنبال جلب رضایت مشتریان خود بوده است. علاوه بر آن، این شرکت، سفارشات تولید ترانسفورماتورهای خاص متناسب با نیازهای صنعت را نیز در برنامه خود قرار داده و تاکنون سابقه همکاری با پروژه های بزرگ صنعتی را نیز در کارنامه خود دارد. واحد تحقیق و توسعه ایران ترانسفو نیز تاکنون تحقیقات گسترده ای بر روی انواع ترانسفورماتورها و تجهیزات مربوط به آنها داشته است. ترانسفورماتورهای تولیدی این شرکت شامل انواع ترانسفورماتورهای قدرت و توزیع، ترانسفورماتورهای زمین، موبایل، کوره، روغن ترانسفورماتور و سایر تجهیزات ترانسفورماتور شامل مقره های سرامیکی بوده و علاوه بر آن، در زمینه تعمیرات، نگهداری و خدمات پس از فروش ترانسفورماتورها نیز فعالیت دارد.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

فرز

فرز

فرز ابزار مهم و با ارزشی برای انجام کار در خانه، تعمیرگاه، کارگاه و ... محسوب می شوند. این دستگاه جهت عملیات برشکاری، تیز کردن، سایش، پولیش و صیقل دادن آهن، ورق های فولادی، لوله، کاشی و فلزات کاربرد داشته و در آهنگری و صنایع دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه با رونق و افزایش فضای ساخت و ساز، فرزها نقش مهمی در نماسازی ساختمان ها دارند زیرا تمامی برش های سنگ بیرون، سنگ و سرامیک داخل ساختمان به وسیله فرز انجام می شود. یک فرز از دیسک های متنوعی تشکیل شده که هر کدام از آنها وظایف خاصی را بر عهده دارند. صفحه های سیمی که جهت زدودن رنگ، زنگ زدگی و پولیش کردن فلزات بکار می رود، صفحه های الماسه که اغلب جهت برش و تیز کردن سنگ، بتن، کاشی و ... کاربرد دارد، صفحه چوب که برای برش چوب مورد استفاده قرار می گیرد و صفحات دیگر، از انواع دیسک یا صفحه های فرز محسوب می شوند که کاربر براساس نوع عملکرد مورد انتظار خود، یکی از آنها را انتخاب می نماید. دراصطلاح بازار به این دیسک ها سنگ فرز نیز می گویند که می توان سنگ ها را بعد از ساییدگی کامل رنده ها تعویض نمود. فرزها در ابعاد متفاوت و با قدرت های متنوع به بازار عرضه می شوند. دستگاه های فرز با استفاده از برق، باتری و یا باد (کمپرسور هوا) کار می کنند. فرزهای برقی در مقایسه با فرزهای شارژی از وزن کمتری برخوردار هستند. مینی فرز، فرز آهنگری، فرز سنگبری، فرز انگشتی، فرز مینیاتوری و فرز نجاری از انواع فرزهای موجود در بازار هستند که هرکدام کاربری مخصوصی دارند. مینی فرزها سبک تر بوده و اغلب مصارف خانگی دارند. فرزهای آهنگری جهت کار با فلزات، فرز سنگبری جهت برش و سایش سنگ، فرز انگشتی برای انجام کارهای ظریف همچون منبت کاری، حکاکی و ...، فرز مینیاتوری جهت زدودن زنگ و رنگ از روی فلزات و فرز نجاری نیز در صنعت چوب مورد استفاده قرار می گیرد.  ایمنی یکی از موارد بسیار مهم در هنگام کار با فرز محسوب می شود. خطرات زیادی به خصوص برای تازه کاران در هنگام کار با فرز وجود داشته و لازم است افراد هنگام کار با آن، همواره صورت و چشمان خود را با محافظ های مخصوص محافظت کرده و از دستکش ایمنی استفاده نمایند و علاوه بر آن هنگام تعویض دیسک های فرز، از خاموش بودن دستگاه اطمینان حاصل نمایند. راندنو مرجع مناسبی برای انتخاب فرز و فروشندگان مناسب آن برای خریداران می باشد.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

دریل

دریل


در صنعت و در پروژه های متفاوت، دریل ابزاری جهت ایجاد حفره و سوراخ با سایز و عمق های متفاوت بر روی سطوح جامد است و با توجه به نوع عملکردی که دارد، یکی از مهمترین ابزارها در کارگاه ها محسوب می شود. امروزه دریل ها با اندازه های متفاوت و کاربری های متنوع به رنگ های دلخواه تولید می شوند. دریل علاوه بر موتور که مهمترین بخش آن را تشکیل می دهد، دارای قطعه ای به نام سه نظام برای نگهداشتن مته نیز می باشد. نیروی ایجادشده از سمت موتو، موجب به چرخش درآوردن سه نظام شده و عملیات حفاری توسط مته انجام می پذیرد. قابلیت چرخش در جهت و خلاف جهت عقربه های ساعت نیز، قابلیت باز و بسته کردن پیچ را به دریل می افزاید. خاصت گیربکسی نیز میزان گشتاور وارد شده به پیچ را کنترل می نماید. دریل ها با توجه به نوع عملکرد، عمق سوراخ کاری ، سرعت و دقتی که دارند به انواع متفاوتی  تقسیم می شوند. دریل های ساده، عموماً قدرت بالایی نداشته و تنها دارای توانایی دوران در جهت یا خلاف جهت عقربه های ساعت هستند. این نوع دریل ها اغلب جهت ایجاد حفره بر روی چوب یا دیوار در کارهای خانگی کاربرد دارند. دریل های چکشی مشابه دریل های ساده هستند با این تفاوت که قابلیت چکشی نیز به این دریل ها افزوده شده و موجب می شود این دریل، از قدرت بیشتری برخوردار باشد زیرا علاوه بر خاصیت دورانی، با وارد کردن ضربه های چکشی به مته، می تواند بر روی سطوح سخت تر مانند بتن نیز حفره ایجاد کند. دریل های ستونی زمانی کاربرد دارند که محل و جهت سوراخ کاری بر روی سطح، باید با دقت بالایی صورت پذیرد که دریل با قرار گرفتن بر روی یک پایه یا ستون، این قابلیت را برای کاربران مهیا می سازد. از نظر منبع تغذیه ، دریل ها به دو دسته دریل های برقی و شارژی تقسیم می شوند. دریل های برقی با توجه به عدم محدودیت در استفاده، از قدرت بیشتری نسبت به دریل های شارژی برخوردارند. البته دریل های شارژی نیز با توجه به قابل حمل بودن، در مکان هایی که دسترسی به پریز برق و یا امکان استفاده از سیم های طولانی دریل امکان پذیر نباشد، بکار می روند. معمولاً در بازار، دریل ها در باکس های مخصوصی که لوازم جانبی هم در آنجا قرارداده شده است،ارائه می شوند. در هنگام کار کردن با دریل، می بایست تمام اقدامات ایمنی صورت گرفته و حتی الامکان از دسترس کودکان دور نگه داشته شود.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

دریل چکشی

دریل چکشی

 

دریل با ایجاد حفره بر روی سطوح متفاوت، از ابزارهای مهم در حرفه‌های گوناگون صنعت محسوب می شود. نوع عملکرد مورد انتظار از یک دریل، در انتخاب آن نقش مهمی خواهد داشت. دریل چکشی جهت ایجاد حفره بر روی سطوح سخت مانند سیمان، آجر، سنگ و ... مورد استفاده قرار می گیرد و در مقایسه با دریل های ساده، در صنعت کاربرد بیشتری دارند. عمکرد یک دریل چکشی از دو بخش حرکت دورانی مته و چکش کاری تشکیل شده است. با روشن شدن دستگاه، مته شروع به دوران کرده و بخش چکشی نیز به سرعت به سمت بالا و پایین حرکت می کند و به مته ضربات چکشی وارد می نماید و بدین ترتیب، با بالا بردن قدرت دریل، موجب ایجاد سوراخ بر روی سطوح سخت و تخریب سنگ، بتن و ... می شود. مته هایی که در دریل های چکشی به کار می روند، براساس نوع کاربرد، اهداف ایجاد حفره و مدت زمان دریل کاری انتخاب می شوند. دریل چکشی در دو نوع برقی و شارژی به بازار عرضه می شوند. در مکان هایی که امکان استفاده از دریل با سیم برق طولانی وجود نداشته و یا پریز برق در دسترس افراد قرار نداشته باشد، دریل چکشی شارژی کاربرد فراوانی دارد. البته کاربران می توانند در هنگام استفاده از دریل چکشی، به صورت دلخواه از قابلیت چکشی آن بهره ببرند. این دریل به علت وارد کردن ضربات پی در پی بر روی مته، از قدرت و سرعت بالاتری نسبت به دریل های معمولی برخوردار است. علاوه بر آن، می تواند جهت سفت کردن پیچ بر روی سطوح مختلف نیز بکار رود. در هنگام استفاده از دریل چکشی باید از فشار دادن بیش از حد به دریل پرهیز کرد. حالت نرمال کارکرد دریل، معمولاً توسط یک دکمه که بر روی دریل تعبیه شده است، به حالت چکشی تغییر پیدا می کند. سرعت دریل های چکشی معمولاً از 1000 ضربه در دقیقه به بالا، با یکدیگر متفاوت است. در دریل های چکشی جدید، قابلیت تنظیم سرعت و تعداد ضربه نیز در نظر گرفته شده است.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

پیچ گوشتی برقی

 

همه افراد ممکن است در طول زندگی خود بارها با عملیات باز وبسته کردن پیچ بر روی سطوح مختلف سر و کار داشته باشند و برای این کار از پیچ گوشتی های دستی استفاده نمایند. پیچ گوشتی های برقی این نوع عملیات را برای کاربران آسان تر می کند و به خصوص در زمان هایی که تعداد پیچ زیاد باشد، کارایی فراوانی دارد و علاوه بر آن، به علت وجود مته های گوناگون با سایزهای مختلف، دیگر نیازی به حمل پیچ گوشتی های متفاوت با ابعاد گوناگون وجود نخواهد داشت و این پیچ گوشتی می تواند پیچ های بلند و کوتاه را در داخل سطوح مختلف باز و بسته کند. با بکارگیری پیچ گوشتی برقی ، دیگر نیازی به وارد کردن انرژی دست به پیچ گوشتی وجود ندارد. در بسیاری از موارد، بعد از فشار زیاد دست، کاربر در ناحیه کف دست دچار آسیب دیدگی و تاول می شود. انواع متفاوت پیچ گوشتی برقی با قیمت های گوناگون در بازار موجود است و علاوه بر آن، انواع بدون سیم و یا شارژی نیز برای پیچ گوشتی ها وجود دارد. پیچ گوشتی برقی که قابلیت به حرکت درآوردن مته یا پیچ دردو جهت راست و چپ را دارد، برای انجام کارهای طولانی مدت مناسب تر بوده و محدودیت به اتمام رسیدن شارژ باتری را نیز ندارد. استفاده از پیچ گوشتی برقی موجب صرفه جویی در زمان شده و علاوه بر آن، دقت را نیز در هنگام کار افزایش می دهد. قدرت و سرعت به چرخش درآوردن پیچ در این نوع پیچ گوشتی ها قابل تنظیم می باشد. نیرویی که از سمت پیچ گوشتی به پیچ وارد می شود، گشتاور دستگاه است و هرچه گشتاور بیشتر باشد، این دستگاه برای باز و بسته کردن پیچ های محکم تر در داخل سطوح سخت کاربرد خواهد داشت. علاوه بر حمل دشوار این نوع از پیچ گوشتی ها، میزان مصرف برق در مکان هایی که دارای پیچ های زیاد می باشد، بسیار زیاد بوده و مقرون به صرفه نمی باشد.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

کابل مسی

کابل مسی


کابل مسی کابلی است که از آن برای انتقال جریان برق استفاده می شود که از جنس مس می باشد. کابل های برق به طور کلی به 3 دسته مفتولی، افشان و نیمه افشان تقسیم می شوند که این کابل مسی ازنونیمه افشان بوده و در دسته کابل های قدرت قرار می گیرد زیرا که ولتاژ ورودی آن برابر با 1 تا 0.6 کیلو ولت است. هر گرم از این نوع کابل دارای 342 گرم وزن است که دارای عایقی با ضخامت 1.2 میلی متر از جنس پی وی سی است. شرکت تولید کننده سیم و کابل سیمیا یکی از نام های شناخته شده در صنعت برق است که از سال 1360 فعالیت خود را آغاز کرده است. در حال حاضر این شرکت با 170 نفر پرسنل موفق به تولید 850 نوع سیم و کابل است که سالانه حدود 12000 تن تولید دارد. این شرکت برای بالا بردن میزان کیفی کالای خود، محصولات را در آزمایشگاه ها مورد بررسی قرار می دهد و دارای استاندارهایی از جمله ISO-17025 ،ISO-18001 ،ISO-14001 ،ISO-9001 و CE می باشد. کابل مسی  از سری کابل های پر کاربرد است که دارای 1 رشته هادی از جنس مس با سطح مقطع 25 میلی متر مربع است.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

کابل برق

کابل برق

 

کابل برق کمان دارای انعطاف پذیری پایین بوده و از سری کابل های قدرت شرکت کمان می باشد و دارای ولتاژ 0.6 تا 1 کیلو ولت است. معمولاً مقاومت این نوع از کابل ها در درجه دمای ثابت مقداری کمتر از کابل های افشان بوده و استحکام مکانیکی آن ها در برابر خوردگی بیشتر می باشد و به همین دلیل در مسافت های طولانی تر به کار می روند. کابل 1.5*4 مفتول مسی کمان به شرط عدم ضربه مکانیکی در کابل کشی زمینی، داخل یا خارج از کانال و جهت تغذیه تاًسیسات برقی مورد استفاده دارد. همچنین این کابل برق دارای لایه ی داخلی هستند که به صورت نوار پیچ از جنس پروپلین و اکسترود پی وی سی است. کابل 1.5*4 مفتول مسی کمان دارای 4 رشته هادی مسی با سطح مقطع 1.5 میلی متر مربع بوده و ماکزیمم دمای کاربرد این هادی 70+ درجه سانتی گراد می باشد. شرکت کمان ازسال 1370 تاسیس شده است و در سال 1373 موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISIRI و اخذ پروانه بهره برداری شده است. امروزه این کابل های این شرکت یکی از نام های شناخته شده در صنعت برق است زیرا که در زمینه های مختلف برق کشور اعم از صنایع نفت، گاز، پتروشی، پروژه های ساختمانی، ادارات برق و مخابرات کاربرد دارد. کابل 1.5*4 مفتول مسی کمان یکی از کابل برق پر کاربرد این برند است که با توجه به محبوبیت بردن بسیار پر فروش است.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

کابل افشان

کابل افشان


کابل افشان دامغان در دسته کابل های قدرت است که ولتاژ ورودی آن 0.6 تا 1 کیلو ولت است که بدنه ای مشکی رنگ دارد که به رنگ های سفارشی خریداران نیز قابل تولید است. این کابل با مزیت افشان بودن امکان خمیدگی و تابیدگی را دارد و از انعطاف خوبی در مقایسه با کابل های خشک برخوردار است. این کابل ها در هر محیطی که نیاز به خمیدگی دارند مانند ساختمان سازی ها مورد استفاده قرار می گیرند. کابل افشان دامغان دارای 4 رشته هادی از جنس مس با سطح مقطع 35 میلی متر است که مس استفاده شده در این کابل از نوع کلاس 5 می باشد. شرکت دامغان در سال 1369 تاسیس و در زمینه تولید انواع سیم های فشار ضعیف فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1390 با تغییر مدیریت قدم های بزرگی در راستای اصلاح و بازسازی محصولات قبلی، ارتقا و تنوع محصولات، بالا بردن کیفیت و افزایش ظرفیت تولید برداشته شد که این موفقیت ها موجب به دریافت گواهینامه هایی از جمله ISO9001:2008، ISOI4001:2004، OHSASI8001:2007 و تاییدیه هایی متعدد از موسسه استاندارد و پژوهشگاه نیرو شده اند که در نتیجه اعتبار این برند را در نظر مصرف کنندگان بالا می برد. این شرکت در سال 1396 با افزودن ماشین آلات جدید امکان تولید کابل های خودنگهدار و هادی های هوایی روکش دار را ایجاد کرد. برای مشاهده و خرید انواع کابل افشان همراه ما باشید.

  • mahdi yari