idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

پیوندهای روزانه
پیوندها

۱۵ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کابل قدرت

کابل قدرت

کابل‌های مفتولی به کابل هایی گفته می شود که یک یا چند رشته مفتول با انعطاف پذیری پایین در کنار هم قرار گرفته اند. معمولاً مقاومت این نوع از کابل قدرت در درجه دمای ثابت مقداری کمتر از کابل های افشان بوده و استحکام مکانیکی آن ها در برابر خوردگی بیشتر می باشد و به همین دلیل در مسافت های طولانی تر به کار می روند.

به دلیل تک رشته بودن، احتمال اتصال بدنه در مدارات در این نوع کابل ها کمتر می باشد. این کابل ها گاهاً به نام های کابل سخت یا کابل خشک هم به کار می روند. کابل قدرت 1.5*4 کمان دارای 4 رشته هادی مسی با سطح مقطع 1.5 میلی متر مربع بوده و لایه ی داخلی آن نوارپیچی با پروپیلن یا اکسترود PVC است. ولتاژ نامی این کابل 0.6 تا 1 کیلو ولت است و ماکزیمم دمای کاربرد این هادی 70+ درجه سانتی گراد می باشد. از کابل قدرت در کابل کشی های زمینی، داخل یا خارج کانال، جهت تغذیه تأسیسات برقی در فواصل زیاد و در صورتی که احتمال ضربه مکانیکی وجود نداشته باشد استفاده می شود. کابل مفتول کمان دارای استاندارد ISRI 3569-1 می باشد.

0

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

تیرآهن کرمانشاه

در سال ۱۳۸۲ مجتمع فولاد کرمانشاه در ۳۵ کیلومتری این استان تاسیس شد و در سال ۱۳۸۷ به بهره برداری رسید. مجتمع فولاد کرمانشاه با سیستم نورد گرم به تولید تیرآهن، نبشی و ناودانی می‌پردازد. در این میان    تیرآهن کرمانشاه      یکی از تیرآهن‌های مطرح و معتبر کشور است.

تیرآهن کرمانشاه از کیفیت مناسبی برخوردار است. شمش ورودی به کارخانه کرمانشاه از لحاظ خواص فیزیکی و شیمیایی مورد بررسی قرار می‌گیرد. مجتمع فولادی کرمانشاه تیرآهن را تنها در دو سایز تولید میکند که به شرح زیر است:

تیرآهن کرمانشاه 14

تیرآهن کرمانشاه 16

هر دو تیرآهن 14 و 16 کرمانشاه در جز تیرآهن های IPE  هستند. تیرآهن IPE به تیرآهنی گفته می‌شود که از نظر ظاهری شبیه به حرف لاتین I است. تیرآهن یکی از اساسی ترین عناصر صنعت ساخت و ساز است و در این میان تیرآهن کرمانشاه از تیرآهن های محبوب در این صنعت است.

 خرید تیرآهن کرمانشاه از آهن هایپر

خرید     تیرآهن کرمانشاه      از آهن هایپر با مزایایی همراه است. از مزایای خرید از آهن هایپر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

خرید بدون واسطه و با حداقل قیمت بازار

خریدی مطمئن

خرید با ضمانت نامه بانکی

ضمانت اصالت کالا

عدم مغایرت وزنی با تضمین آهن هایپر

خریدی آسان با یک تماس تلفنی

ارسال سریع در کمترین زمان ممکن

ارسال با حداقل هزینه حمل

برای خرید    تیرآهن کرمانشاه      با کارشناسان آهن هایپر (به شماره ۰۲۱۷۲۰۲۵) تماس بگیرید. کارشناسان آهن هایپر اطلاعات لازم جهت خرید تیرآهن کرمانشاه، نحوه پرداخت، شرایط و زمان ارسال را در اختیار شما می‌گذارند.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

تیرآهن فایکو

تیرآهن فایکو

مجتمع فولاد فایکو در سال 1339 در استان مازنداران تاسیس شده است. امروزه این مجتمع را با نام شرکت فولاد البرز ایرانیان می‌شناسند. یکی از محصولات فولاد البرز ایرانیان تیرآهن است که با نام تیرآهن فایکو شناخته می‌شود. تیرآهن فایکو به دو صورت IPE و IPN تولید می‌شود. فولاد البرز ایرانیان ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰ هزار تن تیرآهن فایکو را دارا است.

تیرآهن یکی از عناصر اصلی در صنعت سازه است و     تیرآهن فایکو     از تیرآهن های مورد استقبال است. تیرآهن فایکو در سایزهای ۱۴ تا ۲۴ تولید و در آهن هایپر موجود است.

طول تیرآهن فایکو ۱۲ متر است و به    تیرآهن فایکو    با طول کمتر از ۱۲ متر تیرآهن فایکو نرمال می‌گویند. تیرآهن فایکو در سازه به عنوان ستون، خرپا، نعل و تیر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تیرآهن فایکو با نام تیرآهن فولاد البرز ایرانیان، تیرآهن فولاد البرز ایرانیان فایکو و تیر فایکو نیز شناخته می‌شود.

 خرید تیرآهن فایکو از آهن هایپر

تیرآهن فایکو در آهن هایپر موجود است. آهن هایپر فرصت خرید بدون واسطه    تیرآهن فایکو    را برای شما فراهم کرده است. از مزایای خرید تیرآهن فایکو از آهن هایپر میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

خرید بدون واسطه

خرید با ضمانت نامه بانکی

تضمین وزن و عدم مغایرت وزنی

ارسال با کمترین هزینه حمل

خریدی آسان تنها با یک تماس تلفنی

برای سفارش تیرآهن فایکو از آهن هایپر با شماره ۰۲۱۷۲۰۲۵ تماس بگیرید. کارشناسان آهن هایپر اطلاعات و قیمت محصول، نحوه ثبت سفارش، نحوه و شرایط پرداخت، نحوه ارسال و زمان ارسال را به اطلاع شما می‌رسانند.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

سریال زیر تیغ

خلاصه داستان سریال زیر تیغ محمود و جعفر کارگران یک کارخانه یخچال سازی و از دوستان قدیمی و بسیار صمیمی یکدیگرند. آنها که در آستانه برگزاری مراسم ازدواج فرزندانشان رضا و مریم قرار دارند، طی ماجرایی غیر منتظره با هم درگیر می شوند و این آغاز ماجراهایی پیچیده بین دو خانواده است... سریال زیر تیغ یکی دیگر از ساخته‌های تلویزیونی محمدرضا هنرمند بود که فیلمنامهٔ آن را علی اکبر محلوجیان نوشت و حسین علیزاده نیز آهنگسازی آن را بر عهده داشت. وجود بازیگران قوی و شناخته شده‌ای چون پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا نیز عاملی برای جذب تماشاگر برای این فیلم به شمار می‌رفت.[نیازمند منبع] این سریال، در جشنوارهٔ تولیدات تلویزیونی رم شرکت کرد که از پنج جایزهٔ جشنواره، دو جایزه را به خود اختصاص داد. در این جشنواره که برنامه‌های تلویزیونی متعددی از کشورهای مختلف از جمله آمریکا، ایتالیا، ژاپن، انگلستان شرکت داشتند پرویز پرستویی به عنوان بهترین بازیگر مرد و محمدرضا هنرمند به عنوان بهترین کارگردان برگزیده شدند. بازیگران • پرویز پرستویی در نقش محمود • فاطمه معتمدآریا در نقش طاهره (همسر محمود) • آتیلا پسیانی در نقش جعفر • کوروش تهامی در نقش رضا (پسر جعفر) • الهام حمیدی در نقش مریم (دختر محمود و طاهره - همسر رضا) • سیاوش طهمورث در نقش قدرت (برادر جعفر) • هوشنگ توکلی در نقش دایی (دایی رضا) • فریبا جدی‌کار در نقش همسر جعفر • شبنم مقدمی در نقش مرضیه • رامین راستاد در نقش خسرو • نگار جواهریان در نقش فخری • بهمن دان در نقش جندقی با توجه به اینکه سریال زیر تیغ از سریال های یک دهه قبل از اما همچنان یکی از فیلم های پر بیننده محسوب میشود و تکرار این فیلم همچنان با مخاطبان زیادی همراه است بنابراین میتوان این سریال را قوی و با کیفیت دانست. اگر شما هم از طرفداران سریال زیر تیغ هستد میتوانید عکس ها و اطلاعات بیشتری از این سریال را در سایت منظوم دنبال کنید . سریال زیر تیغ هم اکنون از شبکه ایفیلم پخش می شود.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

تیرآهن 22

تیرآهن 22

تیرآهن یکی از اصلی ترین مصالح ساختمانی می‌باشد و بدون آن امکان، ساخت یک سازه با استحکام مناسب و بالا وجود ندارد. یکی از تیرآهن های مورد در ساخت آپارتمان،    تیرآهن 22       است. تیرآهن سایز 22 در صنعت ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. در میان کارخانه های تولیدی تیرآهن، شرکت ذوب آهن اصفهان بهترین کیفیت و بیشترین معروفیت را دارا است. معروفیت این شرکت به سابقه طولانی و کیفیت محصول برمی‌گردد. شرکت ذوب آهن اصفهان دارای سابقه 50 ساله تولید محصولات فولادی است.

تیرآهن 22 ذوب آهن اصفهان در بازار با نام های متفاوتی شناخته می‌شود. این نام ها شامل تیر 22 ذوبی، تیرآهن 22 اصفهان، تیرآهن 22 ذوب آهن و     تیرآهن 22       ذوبی می‌شوند.

اگر به دنبال خرید تیرآهن 22 ذوب آهن اصفهان با کمترین قیمت هستید، باید به دنبال خرید بدون واسطه باشید. آهن هایپر امکان خرید بدون واسطه را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید فقط با یک تماس تلفنی با آهن هایپر، تیرآهن 22 ذوب آهن اصفهان با کمترین قیمت خریداری کنید.

برای اطلاع از قیمت تیرآهن 22 ذوب آهن اصفهان میتوانید سایت یا کانال تلگرامی آهن هایپر را مشاهده کنید و یا با کارشناسان آهن هایپر تماس بگیرید. کارشناسان آهن هایپر شما را از قیمت و مشخصات کالا، نحوه خرید تیرآهن 22 ذوب آهن اصفهان و سایر سازهای آن، بدون واسطه و با کمترین قیمت آشنا می‌کنند.

مزایای خرید تیرآهن 22 ذوب آهن اصفهان از آهن هایپر

آهن هایپر فرصت ارزشمندی را در اختیار شما قرار داده است و آن هم خرید بدون واسطه است. خرید بدون واسطه به معنی خرید تیرآهن 22 ذوب آهن اصفهان با کمترین قیمت بازار است. از آنجایی که وزن و تعداد     تیرآهن 22      ذوب آهن اصفهان در سازه ها و صنعت ساخت و ساز بالا است، اختلاف جزئی قیمت ها، میتواند صرفه جویی عظیمی در هزینه تمام شده پایانی داشته باشد. دیگر مزایای خرید از آهن هایپر به شرح زیر است.

ارائه فاکتور رسمی

ارائه برگه استاندارد کالا

تضمین اصل بودن جنس

عدم مغایرت وزنی با تضمین آهن هایپر

امکان خرید با ضمانت بانکی

ارسال سریع با هزینه حمل پایین

ثبت سفارش آسان تنها با یک تماس تلفنی

برای ثبت سفارش و خرید تیرآهن 22 ذوب آهن اصفهان با آهن هایپر به شماره 02172025 تماس بگیرید تا کارشناسان آهن هایپر شما را راهنمایی کنند. همچنین برای خرید تیرآهن ۲۴ به صفحه تیرآهن ۲۴ ذوب آهن اصفهان مراجعه کنید.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

تیرآهن 16

تیرآهن 16

تیرآهن یکی از محصولات مورد استفاده در ساختمان سازی است و یکی از پرمصرف ترین محصولات فولادی است. بهترین کیفیت     تیرآهن 16      توسط کارخانه ذوب آهن اصفهان تولید می‌شود. شرکت ذوب آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه تولید کننده محصولات فولادی در ایران است. همین امر موجب شده است تا اعتبار و معروفیت بسیاری داشته باشد.

این تیرآهن با نامهای    تیرآهن 16       ، 16 ذوبی، تیرآهن 16 اصفهان و تیرآهن 16 ذوب آهن در بازار شناخته می‌شود. در بین تیرآهن های تولیدی، تیرآهن 16 به مانند تیرآهن 14 پر طرفدار است. تیرآهن یکی از عناصر اصلی صنعت ساخت و ساز است و به عنوان ستون، خرپا، درگاه و پوشش سقف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نحوه و مزایای خرید تیرآهن 16 از آهن هایپر

تمامی سایزهای تیرآهن ذوب آهن اصفهان در آهن هایپر موجود است. در صورتی که قصد خرید      تیرآهن 16       ذوب آهن اصفهان را دارید راحترین راه و سریع ترین راه، تماس با آهن هایپر و ثبت سفارش است. برای خرید تیرآهن 16 ذوب آهن اصفهان از آهن هایپر، با شماره 02172025 تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کارشناسان آهن هایپر شما را از مشخصات و قیمت کالا، نحوه خرید و نحوه ارسال مطلع می‌کنند. خرید از آهن هایپر مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

ارائه فاکتور رسمی خرید

ارسال در کمترین زمان و با نازلترین قیمت

عدم مغایرت وزن ارسالی با وزن درخواستی با تضمین 100 درصدی آهن هایپر

امکان خرید بدون واسطه با کمترین قیمت بازار

تضمین اصالت کالا

ارائه برگه استاندارد محصول برای پیمانکاران ( و سایر خریداران در صورت درخواست)

ثبت سفارش مطمئن به آسانترین صورت ممکن تنها با یک تماس تلفنی با شماره 02172025

اگر قصد خرید تیرآهن 18 را دارید، تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان را مشاهده کنید.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

‏فوق لیسانسه‌ها

 

خلاصه داستان سریال تلویزیونی فوق لیسانسه ها این سریال در ادامه داستان سریال لیسانسه ها، ماجراهای حبیب (هوتن شکیبا)، مسعود (امیرحسین رستمی) و مازیار (امیر کاظمی) را در دو سال بعد از ماجراهای سریال لیسانسه ها به تصویر می کشد.

 

لیسانسه ها سریالی به کارگردانی سروش صحت و بازی هوتن شکیبا ، امیرحسین رستمی و امیر کاظمی است که دو فصل موفق را در شبکه سه سیما پشت سر گذاشت.

 

این سریال که با استقبال ویژه ای از سوی مخاطبان تلویزیون مواجه شد این روزها مراحل ساخت سومین فصل خود با عنوان فوق لیسانسه ها را سپری میکند و بسیاری از مخاطبانش منتظر پخش زودتر این سریال هستند.

 

تصویربرداری سریال فوق لیسانسه ها از آخرین روزهای فروردین ماه 98 با بازی هوتن شکیبا و آزمون کارشناسی ارشد آغاز شد و با پیوستن بازیگرانی جدید به جمع بازیگران قبلی این سریال مراحل تصویربرداری ادامه یافت.

 

مراحل تصویربرداری سریال فوق لیسانسه ها با حضور بازیگران اصلی و جدید این سریال در حال انجام است و به احتمال زیاد این سریال زمستان امسال آماده پخش میشود.

 

هوتن شکیبا بازیگر نقش حبیب ، امیرحسین رستمی بازیگر نقش مسعود و امیر کاظمی در نقش مازیار سه شخصیت اصلی سه فصل سریال فوق لیسانسه ها را تشکیل میدهند که نقش هر کدام از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است.

 

هوتن شکیبا، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میر علمی، کاظم سیاحی، عزت الله مهرآوران، سوگل قلاتیان، آتنه فقیه نصیری و ... بازیگرانی بودند که در فصل اول و دوم سریال لیسانسه ها به ایفای نقش پرداختند و در این فصل سریال فوق لیسانسه ها هم حضور دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویر بازیگران فوق لیسانسه ها میتوانید به سایت منظوم مراجعه کنید.

 

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

استیل هامون

 استیل هامون

صندلی      استیل هامون     ، محصولی مدرن و زیباست که امروزه طرفداران بیشماری دارد ، کالاپلاست با عرضه این محصول شما را در انتخاب و طراحی دکوراسیون منزل و یا محیط های کاریتان یاری می کند ، صندلی استیل هامون در دکوراسیون داخلی منازل استفاده می شود ، این محصول به عنوان صندلی نهار خوری ،صندلی سالن نیشیمن ،آشپزخانه ، به عنوان صندلی میز تحریر، و محیط کاری مانند رستوران ها، کافی شاپ ها و ... و حتی محیط های باز کاربرد دارد، بنابراین صندلی استیل هامون انتخابی همه پسند در محیط های مختلف است. در ادامه می توانید با ویژگی ها و مشخصات صندلی استیل هامون آشنا شوید، همراه ما باشید.

ویژگی های استیل هامون

همانطور که گفته شد صندلی       استیل هامون    از جمله صندلی های مدرن ، زیبا و شیک است که طرفداران زیادی پیدا کرده است ، این محصول از مدرن ترین نوع صندلی است که کاربرد های مختلفی دارد.

علاوه بر طراحی زیبا و دلنشین ، طراحی صندلی استیل هامون به گونه ای است که تا 120 کیلو گرم وزن را تحمل می کند.

ارتفاع نشیمن صندلی تا زمین 45 سانتی متر است بنابر این ارتفاعی استاندارد است که باعث پا درد و خستگی شما عزیزان نمی شود.

صندلی       استیل هامون     دارای طراحی خاص و کلاسیک، زیبایی بخش فضاهای مختلف عمومی اعم از رستوران ها و کافه تریاها، فضاهای اداری و کنفرانس و همچنین مناسب برای داخل خانه می باشد.

بدنه صندلی ایزی از جنس پلاستیک بسیار مقاوم و با دوام  می باشد و در عین حال این محصول بسیار راحت است.

تمامی ویژگی های گفته شده دلیل انتخاب این محصول است، برای خرید صندلی استیل هامون با کالاپلاست تماس بگیرید.

 

 

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

تیرآهن 18

تیرآهن 18

یکی از المان های اصلی و اساسی در صنعت ساخت و ساز تیرآهن است.    تیرآهن 18      علاوه بر سازه های ساختمانی در برخی از پروژه های متفاوت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. تیرآهن به طور کلی در سایز 12 تا 30 و توسط کارخانه های متفاوتی تولید می‌شود. تیرآهن 18 در گروه سایزهای پر مصرف است. بهترین و با کیفیت تیرآهن 18 توسط کارخانه ذوب آهن اصفهان تولید می‌شود.

تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان را با نام های 18 ذوبی، تیر18 اصفهان، تیرآهن 18 ذوب آهن نیز گفته می‌شود. تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان با استاندارد IPE تولید می‌شود. استاندارد IPE استاندارد ایران و اروپا است. به طور کلی استاندارد های تولیدی تیرآهن به شرح زیر است.

IPE: استاندارد ایران و اروپا که تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان نیز بر اساس همین استاندارد تولید می‌شود.

INP: استاندارد چین و روسیه

در این دو استاندارد شکل تیرآهن تولیدی به شکل I است و در استاندارد IPE ضخامت بال تیرآهن تغییر پذیر نیست. طول تولیدی تیرآهن 12 متر است. اما تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان با طول کمتر نیز تولید میشود که به آن تیرآهن نرمال 18 ذوب آهن اصفهان می‌گویند.     تیرآهن 18       به دو حالت شاخه و وزنی(کیلوگرم) تولید می‌شود. در آهن هایپر امکان خرید به هر دو صورت وجود دارد.

نحوه و مزایای خرید تیرآهن 18 از آهن هایپر

تیرآهن 18 بهترین کیفیت را دارد و از معروفیت بسیاری برخوردار است. آهن هایپر امکانی را فراهم کرده است تا شما بتوانید تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان را بدون واسطه و با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید.

آهن هایپر تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان را در دو بنگاه تهران و اصفهان عرضه میکند. در آهن هایپر محدودیت تعداد خرید وجود ندارد. مزایای خرید تیرآهن 18 ذوب آهن اصفهان از آهن هایپر به شرح زیر است.

ارائه فاکتور رسمی

تطابق وزن خریداری شده و ارسال شده، عدم مغایرت وزنی

خرید بدون واسطه با کمترین قیمت

ارسال در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه حمل

ارائه برگه استاندارد محصول

خرید با ضمانت بانکی

تضمین اصالت کالا

برای خرید     تیرآهن 18      با کارشناسان آهن هایپر تماس بگیرید تا شما را از مشخصات و قیمت محصول، نحوه ثبت سفارش و شرایط پرداخت، نحوه ارسال و زمان ارسال مطلع کنند. برای تماس با آهن هایپر با شماره 02172025 تماس بگیرید.

 

 

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

تیرآهن 14

تیرآهن 14

تیرآهن یکی از پرمصرف ترین محصولات کاربردی است و در سایزهای مختلف تولید می‌شود. در میان سایزهای تیرآهن، پرکاربرد ترین آن     تیرآهن 14      است. تیرآهن 14 در داخل ایران توسط کارخانه های بسیاری تولید می‌شود. از میان کارخانه های تولیدی شرکت ذوب آهن اصفهان معروفیت بیشتری دارد. این معروفیت به دلیل کیفیت عالی و البته سابقه طولانی این شرکت است. شرکت ذوب آهن اصفهان اولین کارخانه فولادی کشور است و بیش از 50 سال سابقه دارد.

طول      تیرآهن 14 اصفهان       12 متر است و به صورت شاخه و وزنی به فروش می‌رسد. البته در صورتی نیاز به تیرآهنی با طول کمتر از 12 متر داشته باشید، می‌توانید از تیرآهن نرمال 14 ذوب آهن استفاده کنید. تیرآهن نرمال به تیرآهنی گفته می‌شود که طول آن کمتر از 12 متر باشد.آهن هایپر    تیرآهن 14        را در دو بنگاه تهران و اصفهان به فروش می‌رساند. شما میتوانید تیرآهن 14 ذوب آهن اصفهان را بدون واسطه و محدودیت تعداد از آهن هایپر خریداری کنید.

موارد استفاده از تیرآهن 14

تیرآهن 14 ذوب آهن اصفهان که به تیرآهن 14 ذوبی، تیرآهن 14 ذوب، تیرآهن 14 اصفهان نیز معروف است، در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد. تیرآهن ها در ساخت و ساز یک ساختمان وظیفه حمل وزن را بر عهده دارند و از آنها به عنوان ستون، خرپا، نعل و تیر استفاده می‌شود.

نحوه خرید تیرآهن 14

اگر قصد       تیرآهن 14 اصفهان        را دارید با آهن هایپر تماس بگیرید و سفارش خود را به ثبت برسانید. آهن هایپر امکان خرید بدون واسطه را برای شما فراهم کرده است. کارشناسان آهن هایپر شما را از مشخصات کالا، قیمت، نحوه ثبت سفارش و شرایط پرداخت و نحوه ارسال محصول مطلع می‌کند.

خرید از آهن هایپر مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه آنها را آورده ایم.

ارائه فاکتور رسمی

ارسال سریع با کمترین قیمت حمل

خرید بدون واسطه

عدم مغایرت وزنی با ضمانت آهن هایپر

تضمین اصل بودن جنس

برای خرید تیرآهن سایز 16 به  صفحه    تیرآهن 14      مراجعه نمایید.

 

  • mahdi yari