idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

پیوندهای روزانه
پیوندها

۱۲ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند Cat6 UTP با پارت نامبر (کد کالا) 032755 از کابل های Twisted Pair یا زوج به هم تابیده محسوب می شود که از 4 زوج سیم به هم تابیده شده تشکیل شده است. این کابل دارای استاندارد Cat6 است که از سرعت های تا 1 گیگابیت بر ثانیه و پهنای باند 250 مگاهرتز پشتیبانی می کند و از پرفروش ترین کابل های شبکه در بازار ایران است.

کابل شبکه لگراند از نوع UTP یا همان UTP است به این معنی که هیچ گونه شیلد یا فویلی در آن به کار نرفته است، بنابراین بیشتر مناسب استفاده در تجهیزات پسیو شبکه UTP است. عدم استفاده از شیلد در این کابل باعث می شود که توانایی حذف نویز و تداخل الکترومغناطیسی (EMI)نداشته باشد. اما این امر به این معنی نیست که کیفیت پایینی دارد بلکه از این کابل می توان برای بیشتر کاربردهای عادی استفاده کرد.

روکش این محصول از جنس PVC است که مقاومت خوبی نسبت به آتش سوزی دارد و از خوردگی و پوسیدگی کابل جلوگیری می کند. اما از معایب این نوع پوشش می توان به ایجاد دود و شعله زیاد در هنگام سوختن و سمی بودن دود حاصل از سوختن (بر خلاف روکش LSZH) اشاره کرد. قیمت کابل های PVC به مراتب کمتر از کابل های LSZH است.

کابل شبکه لگراند Cat6 UTP در رنگ آبی عرضه می شود و مانند سایر محصولات شبکه لگراند دارای بسته بندی سفید و قرمز است. این کابل شبکه در بسته های 305 متری موجود است.

بهتر است که از این کابل در شبکه هایی استفاده شود که از تجهیزات شبکه لگراند بهره می برند، زیرا بیشترین سازگاری را با تجهیزات لگراند دارد. البته استفاده کردن از آن در سایر شبکه ها نیز مشکلی ندارد. مهم ترین ویژگی کابل UTP لگراند این است که قادر به پاس کردن تست های فلوک چنل و پرمننت به هدروم بالا می باشد.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

محافظ پیشرانه

محافظ پیشرانه

تعریف محافظ :  دستگاه محافظ برق وسیله ای الکترونیکی می باشد که برای محافظت از رایانه، یخچال، تلویزیون، کولر گازی و تمامی دستگاه های الکترونیکی در مقابل آسیب های ناشی از نوسانات برق، شوک های ناگهانی و همچنین کنترل آن ها طراحی و ساخته شده است، محافظ پیشرانه از جمله دستگاه هایی است که کلیه نیاز های برق رسانی، حفاظت و کنترل برق  لوازم برقی شمابرآورده می کند.

با توجه به حساس بودن لوازم صوتی  و تصویری و کامپیوتر نسبت به نوسانات و قطع و وصل ناگهانی برق شهری، استفاده از یک محافظ پیشرانه  در کنار این وسایل لازم و ضروری است.دستگاه های محافظ برق معمولا در برابر ورودی پایین تر از 170 ولت و بالاتر از 245 ولت، جریان را قطع و مانع از آسیب رسیدن به لوازم خانگی برقی شما می گردد.

نوسان برق چیست ؟ همانطور که می دانیم برق شهر دارای مشخصه استانداردی برای هر کشور می باشد که در سرتاسر آن کشور ثابت می باشد. برای مثال برق کشور ما برای مصارف خانگی 220 ولت، 50 هرتز می باشد که لوازم وارداتی یا تولید شده باید این مقادیر را رعایت کنند.

برق تولید شده در سدها و نیروگاه ها با ولتاژ بالا برای انتقال با کمترین اتلاف انرژی از طریق دکل های فشار قوی به شهرها انتقال یافته و در آنجا از طریق مبدل های کاهنده کاهش یافته و سپس به بخش های مختلف شهر منتقل می گردد که در انتهای این مسیر باز مبدل های کاهنده که اغلب در کوچه و خیابان ها دیده ایم به مقدار قابل قبول و مصرف در خانه تبدیل می شود که دراین مرحله چندین مشترک به صورت موازی از یک مبدل استفاده می کنند.

ارت Earth : وقتی بحث نوسان برق مطرح می شود مسئله ارت ساختمان نیز به میان می آید، برای مشخص شدن یک مرجع برای برق تولید شده و جذب نویزهای تولیدی توسط وسایل برقی یک اتصال به زمین در محل تولید برق انجام می شود که در سرتاسر شبکه یکسان خواهد بود.

در مدت ارسال جریان برق تا وسیله برقی داخل منزل تداخل های زیادی بوجود می آید که باعث تغییر لحظه ای در مقادیر استاندارد برق شهری می شود که به موارد زیر می توان اشاره کرد:

رعد و برق، موج بادهای الکتریسیته ساکن، استفاده از دستگاه های پر مصرف خارج از ظرفیت مشترک، استفاده از دستگاه های برقی غیر استاندارد، استفاده از لوازم پر مصرف در ساعات اوج و ….، بنابراین محافظ پیشرانه از وسایل مورد نیازی است که در تمامی مکان ها استفاده می شود.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

لوله کاروگیت

لوله کاروگیت

لوله کاروگیت به انگلیسی یکی از انواع لوله های پلی اتیلن دوجداره می باشد که دارای سطح خارجی اسپیرال (فنری یا مارپیچی) و سطح داخلی یکپارچه و صیقلی می باشد. لوله کاروگیت به لوله پلی اتیلن فاضلابی نیز معروف است. جهت تهیه کاتالوگ سایزبندی و مشخصات فنی می توانید با شماره های شرکت تماس بگیرید.

لوله کاروگیت همانطور که در تصویر میبینید به لوله هایی گفته میشود که دارای دو جداره مجزا، یکی بیرونی با شکل ظاهری موج دار و یا به عبارتی حلقه حلقه و یکی لایه درونی که دارای سطحی صاف میباشد و جهت عبور سیالات با ماهیتهای فاضلابی اسیدی و قلیایی و پسابهای صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند.

لوله کاروگیت فشار بار داخلی ندارند یعنی سیال در حال عبور از داخل این لوله ها دارای فشار بار داخلی نیست و این لوله ها عملا به عنوان یک جوی زیر زمینی وظیفه انتقال سیالات مایع را به عهده دارند . لوله های کاروگیت دارای یک سطح بیرونی نیز میباشند که به صورت حلقه حلقه و دارای استحکام بالا یی میباشند و کلیه فشارهای سطحی و زیر سطحی اعم از بار زنده و مرده را در زیر سطح زمین متحمل میشوند و علت این حلقه حلقه شدن سطح لوله به دلیل استحکام بخشی به لوله میباشد . لوله های کاروگیت در سه بخش فشاری دسته بندی میگردند .

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

ورق رنگی

ورق رنگی

ورق یکی از محصولات فولادی پرکاربرد است.     ورق رنگی      همان ورق گالوانیزه است که مورد رنگ آمیزی قرار گرفته است. ورق رنگی در رنگ های بسیار مختلفی در بازار ارائه میشود. از عمومی ترین و پر مصرف ترین این رنگ ها میتوان به نارنجی، قرمز، سفید، صورتی، سفالی، کرم، قهوه ای و آبی اشاره کرد.
ورق رنگی توسط کارخانه های فولاد مبارکه، فولاد بهمن، هفت الماس و سمنان تولید میشود. در بازار ایران ورق رنگی علاوه بر ورق های تولید داخل ورق رنگی از چین نیز وارد میشود. ورق رنگی فولاد مبارکه و ورق وارداتی چین از محبوب ترین ورق های رنگی در بازار هستند.      ورق رنگی       فولاد مبارکه و ورق وارداتی چین در آهن هایپر موجود میباشد و شما میتوانید با یک تماس تلفنی ورق رنگی مورد نظر خود را سفارش دهید.
ورق رنگی در ضخامت های مختلف تولید میشود و به صورت رول ارائه میگردد. برای خرید ورق رنگی به سایز، ضخامت و رنگ آن توجه کنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.
برای اطلاع از قیمت های    ورق رنگی       میتوانید به سایت آهن هایپر و یا کانال تلگرام مراجعه کنید. همچنین میتوانید با ما تماس بگیرید و از قیمت های لحظه ای مطلع شوید.

 

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

کابل سبک

کابل سبک

کابل های سبک معمولاً در صنعت ساختمان سازی و تجهیزات داخلی به کار

می روند. کابل سبک اغلب به شکل افشان یا همان انعطاف پذیر معرفی

شده و در موارد معدودی نیز به شکل مفتول یا تک رشته می باشند. ولتاژ کاری

آنها معمولاً 250 الی 500 ولت است. کابل سبک دارای هادی از جنس مس هستند و استفاده از این کابل ها، اغلب درون لوله ها و تجهیزات داخلی می باشد. پیمانکاران و خریداران می توانند به راحتی کابل های سبک خود را با برند

 

 مورد علاقه خود مشاهده کرده و از قیمت آن ها آگاهی یابند. همچنین تمام فروشگاه هایی که در راندنو، کابل سبک خود را قیمت گذاری کرده اند، می توانند استعلام های مربوط به خرید کابل را دریافت و پیش فاکتور آن را برای خریداران ارسال نمایند. امروزه کارخانه های زیادی اقدام به تولید کابل های سبک کرده و صادرات این کالا نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

کابل کنترل

کابل کنترل

کابل های کنترل معمولاً جهت انتقال سیگنال های آنالوگ و دیجیتال در پست ها و

تجهیزات الکتریکی بکار می روند. کابل کنترل در سیستم های حفاظت و کنترل نیز کاربرد دارند. ولتاژ کار و جریان عبوری از این نوع کابل ها نیز معمولاً در رنج پایینی می باشد. این کابل ها به دو صورت شیلددار و بدون شیلد تولید می شوند. در پلت فرم راندنو، فروشندگانی که کابل های فرمان و کابل کنترل را ارائه می دهند، به آسانی محصولات خود را قیمت گذاری کرده و در دسترس خریداران قرار می دهند. کابل های کنترل معرفی شده در راندنو، تولید کارخانه های معتبر بوده و دارای استانداردهای شبکه برق ایران نیز می باشند. در سایت راندنو، سعی بر این است که بهترین برندهای تولیدکننده کابل کنترل، معرفی شده و فروشندگان آن ها نیز با تمام جزئیات به خریداران محترم نمایش داده شوند. کابل های کنترل معمولاً دارای تعداد رشته هادی های متفاوتی نسبت به کابل های دیگر بوده و جنس هادی آن ها از مس یا آلومینیوم می باشد.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

‏حسین امیدی‏

‏حسین امیدی‏

حسین امیدی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «ساخت ایران 2»، فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» و فیلم تلویزیونی «از تهران تا قافله» فعالیت داشته است. در ادامه می توانید بی.گرافی و دیگر آثار حسین امیدی را مشاهده کنید همراه ما باشید.

 

بیوگرافی حسین امیدی

 

حسین امیدی بازیگر ایرانی است. او فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس(1394)، لیسانس بازیگری تئاتر از دانشکده هنر و معماری(1387) و مدرک بازیگری مقدماتی و پیشرفته از خانه تئاتر کرج(1381) دارد. حسین امیدی از سال 1385، عضو انجمن بازیگران خانه تئاتر است. وی بازیگری را از تئاتر و اجراهای دانشگاهی آغاز کرد که از کارهای او می‌توان به «چگورا» به کارگردانی کامبیز اسدی، «عروس,افسوس,کابوس, بلوتوث» به کارگردانی آرش میرطالبی و «ولپن» به کارگردانی مهدی کوشکی اشاره کرد. حسین امیدی جایزه اول بازیگری مرد برای نمایش «عروس,افسوس,کابوس بلوتوث» از جشنواره تئاتر تجربه سال 1387 و دیپلم افتخاربازیگر مرد جشنواره تئاتر فجر سال 1390 برای بازی در نمایش «به مراسم مرگ داداش خوش آمدید» کسب کرد.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

کابل مخابرات

کابل مخابرات

 

کابل 6 زوج 05 هوایی مسی کمان از نوع کابل های مخابراتی است که برای انتقال امواج الکترومغناطیسی استفاده می شوند و در حقیقت این نوع کابل ها راهنمایی برای امواج مغناطیسی هستند. کابل مخابرات در حالت خم شو در دامنه حرارتی 5- تا 50+ درجه سانتی گراد و در حالت ثابت در دامنه حرارتی 30- تا 70+ درجه سانتی گراد قرار دارد. کاربرد کابل 6 زوج 05 هوایی مسی کمان در تأسیسات تلفن داخل ساختمان و مراکز تلفن به صورت ثابت در زیر یا روی کار است و استفاده از این کابل ها در خارج از ساختمان تنها به صورت نصب بر روی دیوار مجاز بوده و در زیر زمین کاربردی ندارند. کابل 6 زوج 05 هوایی مسی کمان دارای 10 زوج کابل با هادی مسی و قطر 0.5 میلی متر می باشد.

انواع کابل مخابراتی

 

کابل مخابرات در 2 نوع زمینی و هوایی می باشند که با رنگ های مشکی و طوسی شناخته می شوند. تعداد زوج های هادی موجود در داخل این کابل ها، به عنوان شناسه آنها استفاده می شود. قطر این هادی ها از 0.4 تا 0.8 میلی متر متفاوت بوده که با توجه به تقاضا و کیفیت اجرا بکار می رود. شرکت کمان ازسال 1370 تاسیس شده است و در سال 1373 موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISIRI و اخذ پروانه بهره برداری شده است. امروزه کابل مخابرات  این شرکت یکی از نام های شناخته شده در صنعت برق است زیرا که در زمینه های مختلف برق کشور اعم از صنایع نفت، گاز، پتروشی، پروژه های ساختمانی، ادارات برق و مخابرات کاربرد دارد. از محصولات این شرکت می توان به سیم و کابل افشان، کابل های مفتول، کابل جوشکاری، کابل زوجی و کابل و سیم کواکسیال اشاره کرد. کابل 6 زوج 05 هوایی مسی کمان یکی از کابل های پر کاربرد این برند است که با توجه به محبوبیت بردن بسیار پر فروش است.

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

ترانسفورماتور

ترانسفورماتور

 

ترانسفورماتورهای قدرت معمولاً جهت خطوط توزیع و انتقال و برای کاهش تلفات به کار می روند. این ترانسفورماتورها جدیداً به صورت کم تلفات و در گذشته به صورت نرمال توسط کارخانه ها ارائه می شوند. ترانسفورماتورها دارای یک هسته مرکزی و یک مخزن روغن می باشند. در نوع کم تلفات، جنس ورق هسته نسبت به نوع نرمال متمایز می باشد. راندنو مرجع معرفی شرکت ها و نمایندگان فروش ترانسفورماتورهای قدرت است. در پلتفرم راندنو، خریداران می توانند ترانس های قدرت از KVA 25 الی KVA 2000 و انواع ترانسفورماتور های فوق توزیع را با قیمت و مشخصات نمایندگان اصلی آن ها مشاهده نمایند. شرکت های ایران ترانسفو، نیرو ترانسفو و آریا ترانسفو از بهترین و محبوب ترین کارخانه های تولیدکننده این محصول می باشند. خریداران می توانند استعلام خود را در سایت قرار داده و در اسرع وقت پیش فاکتورهای مربوطه را از نمایندگان دریافت نمایند.

 

  • mahdi yari
  • ۰
  • ۰

خلاصه داستان فیلم سینمایی هزارتو

زندگی ی هزارتووی پیچیده‌اس ٬ همه آدما دنبال راهی برای فرار هستند اما فقط ی راه خروج وجود داره و تا موقعی که به مرکزش نرسی متوجه‌اش نمی‌شی فیلم سینمایی هزارتو ..

فیلم سینمایی هزارتو به کارگردانی امیرحسین ترابی، نویسندگی طلا معتضدی و تهیه‌کنندگی سپهر سیفی محصول سال ۱۳۹۷ است. نام قبلی این فیلم لابیرنت بوده‌است.

این فیلم در تاریخ ۱ آبان ۱۳۹۸ در سینماهای ایران اکران شده است.

بازیگران فیلم هزارتو

در ادامه بازیگران فیلم سینمایی هزارتو را خواهید دید

شهاب حسینی

ساره بیات

غزاله نظر

پژمان جمشیدی

علیرضا ثانی‌فر

شیرین یزدان‌بخش

فریبا جدی‌کار

مریم معصومی

مهسا باقری

عوامل فیلم سینمایی هزارتو

در ادامه می توانید سایر عوامل فیلم سینمایی هزارتو را مشاهده میکنید.

نویسنده: طلا معتضدی، مجری‌طرح و مدیرتولید: حسین اکبری، تدوین: سپیده عبدالوهاب، مدیر صدابرداری: داریوش صادقپور، طراح صحنه: حجت اشتری، صداگذاری: علیرضا علویان، طراح گریم: سیدجلال موسوی، طراح لباس: ندا نصر، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: حسین فلاح، جلوه‌های بصری: وحید قطبی‌زاده، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، جانشین‌تولید و مدیر تدارکات: امیر یمینی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، دستیار اول فیلمبردار: مجتبی شادرو، گروه فیلمبرداری: مسعود عباسی، محمد نصیری، حسن رحیمی، محمد بختیاری، مهدی علیزاده، گروه صحنه: رامین کرد علی‌وند، مسعود حاجی‌عباسی، گروه صدا: اشکان مزین‌پور، علی سلطانی، گروه چهره پردازی: مونا جعفری، سعید دهقانی

برای اطلاع از جزئیات فیلم سینمایی هزارتو می توانید سایت منظوم را مشاهده کنید.

  • mahdi yari