idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به موضوع مراحل خرید خدمت سربازان فراری 97 خواهیم پرداخت. به سربازانی که در رده سربازان فراری از خدمت قرار می گیرند، توصیه می کنیم در مقاله مراحل خرید خدمت سربازان فراری 97 با آیدانیتو همراه باشند تا به روند کاری خود پی ببرند.

در بازی در ایران از سال 1304 توسط رضاشاه برقرار شد و تاکنون تغییرات زیادی در روند اجرا و قوانین آن ایجاد گردید. همان طور که مطلع هستید، دوره سربازی از 24 ماه به 21 ماه کاهش یافته است.

با توجه به اینکه برخی از افراد بر این باورند که دوره سربازی به هدر دادن عمر و بهترین سال های زندگی آنان است در تلاش برای کاهش و عدم حضور در خدمت سربازی هستند.  سربازی برای تمام پسران که وارد 19 سالگی می شوند، واجب است مگر اینکه شامل دسته ای از افراد باشند که در شرایط خاصی مجاز به خرید و یا کسری خدمت هستند. مراحل خرید خدمت سربازان فراری در زیر بصورت کامل ذکر شده.

فرایند اقدام خرید سربازان فراری

در این مبحث قرار است از مرحله ثبت نام تا صدور کارت را به مشمولان  خدمت سربازی توضیح دهیم. به ادامه مقاله توجه کنید.

  1. در مرحله اول نیاز است سربازان فراری به دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و پیش ثبت نام جریمه مشمولان غیبت را انجام دهند. لازم به ذکر است برای این مرحله افراد می بایست با مدارک کامل که در مقالات مربوطه عنوان شده است، به دفاتر پلیس+10 مراجعه نمایند.
  2. در این مرحله پرونده مشمولان به معاونت وظیفه عمومی استان ارسال می شود و مدارک ارائه شده در مرحله قبل با ضوابط و ابلاغیه ها تطبیق داده می شود.
  3. بعد از تطبیق و صحت مدارک پیامک واریزی وجه از جانب سازمان وظیفه عمومی ناجا به مشمولان خدمت ارسال می شود و داوطلبان می بایست ظرف مدت 5 روز به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کرده و شماره حساب، شناسه واریز و میزان مبلغ مشخص شده و فرم تعهدنامه محضری را دریافت نمایید.
  4. پس از واریز وجه به حساب و تکمیل فرم تعهدنامه محضری مبنی بر صحبت مدارک تحصیلی مشمولان، ظرف مدت 10 روز فیش واریزی و فرم تکمیل شده را به دفاتر پلیس +10 ارائه می شود.
  5. در این مرحله مدارک تکمیل شده مشمولانی که در زمان مقرر برای ثبت نام اقدام نموده اند، از طریق دفاتر پلیس +10 به وظیفه عمومی محل سکونت ارسال می شود.
  6. در مرحله بعدی ارجاع به یگان خدمتی و ارایه نامه مبنی بر خرید سربازی و همچنین ثبت زمان های فرار مشمولان خدمت از سوی یگان خدمتی انجام می شود.
  7. در مرحله بعد. ارائه نامه از سوی یگان خدمتی به دادسرای نظامی و پرداخت جریمه به دادسرای نظامی و ارائه نامه مبنی بر پرداخت جریمه به نظام وظیفه انجام می شود و از طریق حوزه وظیفه عمومی محل سکونت بررسی و تأیید می شود و بعد پرونده به وظیفه عمومی استان جهت تأیید نهایی ارسال می شود.
  8. مرحله بعد معرفی به صدور کارت معافیت در مورد پرونده های متقاضیانی که دارای تأییدیه واریز در سامانه هستند، انجام می شود.
  9. در مرحله آخر، کارت هوشمند معافیت سربازی صادر و به نشانی متقاضی ارسال می شود.

در این پست مراحل خرید خدمت سربازان فراری بررسی شد؛ اما آیا سربازانی که پس از انجام چند ماه از خدمت سربازی دچار غیبت شده اند، شامل طرح خرید سربازی می شوند؟کدام یک از سربازان فراری در دسته خرید خدمت سربازی جای می گیرند؟ پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از سؤالات گفته شده به مقاله خرید خدمت سربازان فراری 97 مراجعه نمایید.

 



جهت اطلاع از مراحل خرید خدمت می توانید از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون گرفتن کد با9099071973 تماس حاصل نمایید. 
پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل
به دلیل شلوغی خطوط در صورت شنیدن صدای بوق اشغال مجددا تلاش نمایید
  • ۹۷/۰۴/۲۸
  • mahdi yari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی