idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

idanito

آیدانیتو فضای هوشمند مشاوره و آموزش

پیوندهای روزانه
پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به موضوع ثبت نام کتاب درسی 97 خواهیم پرداخت. دانش آموزان عزیز با مطالعه مقاله ثبت نام کتاب درسی 97 از نحوه ثبت نام، زمان ثبت نام و مشکلات و سؤالاتی که در حین ثبت نام برای آنها به وجود می آید، آگاه می شوند. بنابراین به دانش آموزان توصیه می کنیم با جزئیات این مقاله آشنا شوند.


جهت اطلاع از ثبت نام کتاب درسی 97 می توانید از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون گرفتن کد با9099071973 تماس حاصل نمایید. 
پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل
به دلیل شلوغی خطوط در صورت شنیدن صدای بوق اشغال مجددا تلاش نمایید

 

دانش آموزان عزیز می توانند از دو طریق ثبت نام کتاب درسی 97 را انجام دهند:

اولین راه که معمولاً مرسوم ترین آن ها است، تهیه کتاب و ثبت نام در مدارس است،زیرا مدارس موظف هستند با ورود به سامانه توزیع مواد آموزشی، نسبت به ثبت نام گروهی اقدام و از ارجاع دادن دانش آموزان و اولیای دانش آموزان به کافی نت ها و … پرهیز کنند.

دومین راه ثبت نام انفرادی است، دانش آموزان و اولیای گرامی در صورت تمایل می توانند شخصاً و به صورت انفرادی از طریق سامانه توزیع کتاب درسی به نشانی www.irtextbook.ir و یا www.irtextbook.com برای ثبت سفارش اقدام کنند.

نحوه ثبت نام کتاب درسی

همان طور که گفته شد ابتدا باید وارد سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی برای ثبت نام کتاب درسی شوید. برای ورود به سامانه به کدملی و شماره شناسنامه دانش آموز نیاز خواهید داشت، همان طور که در تصویر مشاهده می کنید،

کد ملی و شماره شناسنامه (شش رقم ست راست که به عنوان رمز عبور است) را وارد می کنید و بعد با کلیک بر روی دکمه “ورود” وارد سامانه خواهید شد. از منوی ست راست (همان طور که در تصویر مشاهده می کنید) گزینه “ثبت سفارش” را انتخاب می کنید. در صفحه وارد شده مشخصات فردی و تحصیلی دانش آموز که شامل اطلاعات شناسنامه ای، اطلاعات تحصیلی، می شود را مشاهده می کنید.

در بخش بعدی (اطلاعات تماس)، شماره همراه را وارد کنید (وارد کردن ایمیل اختیاری است)

در قسمت بعدی (سایر اطلاعات) لازم است مذهب و زبان خارجی را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که انتخاب ذهب و زبان خارجی در خرید کتاب های دینی در زبان شما تأثیرگذار است.

در صورتی که اطلاعات مورد تأیید شماست، گزینه “مشخصاتم را تأیید می کنم” را انتخاب کنید.

در صفحه ی بعدی اطلاعات سفارش شما نمایش داده می شود. توجه داشته باشید که سفارش به صورت اتوماتیک توسط سیستم تعیین می شود. در این قسمت اطلاعات پست آموزشی و قیمت (به ریال) مشخص می شود، در صورت تأیید اطلاعات برای پرداخت هزینه کتاب گزینه “ثبت و ادامه” را انتخاب کنید. و بعد از وارد شدن به درگاه بانک و انجام عملیات شما به صفحه بعد منتقل می شوید و اطلاعات خرید شما نمایش داده می شود. این اطلاعات شامل اطلاعات دانش آموز – اطلاعات سفارشی – محل دریافت کتاب – اطلاعات پرداخت است. برای چاپ بر روی گزینه “چاپ سفارشی” کلیک کنید.

در منوی سمت راست و با انتخاب عبارت “ریز تراکنش و برگشت پرداخت تکراری” ریزتراکنش خود و با انتخاب “محل دریافت کتاب” محل دریافت کتاب را مشاهده خواهید کرد.

به این نکات توجه کنید

  • در بخش مشاهده اطلاعات از صحت اطلاعات اطمینان حاصل کنید و در صورت صحیح نبود اطلاعات، برای اصلاح به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کنید.
  • کتاب های درسی در هر شیوه ای که ثبت نام انجام شود (گروهی و یا انفرادی) به مدرسه محل تحصیل دانش آموز (مدرسه ای که هنگام ثبت نام مشخص شده است) ارسال می شود.

دانش آموزان در دوره های تحصیلی متوسطه در پایه های هفتم، هشتم، نهم و دوره تحصیلی توسطه دوم در پایه های دهم و یازدهمم رشته ها نظری برایسفارش دوره ای کتاب از طریق کتاب فروشی های معتبر درس طح کشور اقدام به تهیه کتاب خواهند کرد و نمی توانند از طریق سامانه معرفی شده سفارش خود را ثبت کنند.

دانش آموزان عزیز پایه اول ابتدایی برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله “ثبت نام کتاب های درسی پایه اول ابتدایی” مراجعه کنند.


جهت اطلاع از ثبت نام کتاب درسی 97 می توانید از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون گرفتن کد با9099071973 تماس حاصل نمایید. 
پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل
به دلیل شلوغی خطوط در صورت شنیدن صدای بوق اشغال مجددا تلاش نمایید
  • ۹۷/۰۴/۳۱
  • mahdi yari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی